3 پهپاد این کشور سرنگون شد

کدخبر: ۶۴۹۲۶۸
اقتصادنیوز: در ادامه حمله‌های پهپادی ارتش اوکراین در خاک روسیه، وزارت دفاع این کشور اعلام کرد که ۳ پهپاد مهاجم اوکراینی در مناطق مختلف روسیه رهگیری و منهدم شدند.
3 پهپاد این کشور سرنگون شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، وزارت دفاع روسیه امروز شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: پهپادهای اوکراین بر فراز منطقه بلگورود و کورسک منهدم شدند.

وزارت دفاع روسیه در این بیانیه اضافه کرد: تلاش کی یف برای انجام یک حمله تروریستی پهپادی بر فراز منطقه بلگورود و کورسک خنثی شد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع روسیه آمده است: پهپادهایی که کی یف با آن قصد حمله به منطقه بلگورود و کورسک را داشت، منهدم شدند؛ تلفات جانی و خسارتی هم به بار نیامد.

به گزارش وزارت دفاع روسیه، طی شب گذشته سامانه‌ های پدافند هوایی روسیه ۲ پهپاد اوکراینی را بر فراز منطقه بلگورود و یک پهپاد را بر فراز منطقه کورسک رهگیری و منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه پیشتر هم اعلام کرده بود که سامانه پدافند هوایی مسکو، چند پهپاد ارتش کی‌یف را در منطقه بلگورود سرنگون کرد.

ضدحملاتی که کی‌ یف ماه‌ ها درباره آن تبلیغ کرده و غربی‌ ها به شدت به آن دل بسته‌ بودند، از اوایل ژوئن پیش شروع شد؛ اما ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه تاکید کرد که این ضدحملات راه به جایی نبرده و علاوه بر این، تلفات زیادی را هم روی دست رژیم کی‌ یف گذاشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۸ خرداد

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی