رئیس فراکسیون اکثریت مجلس؛

قالیباف برای ریاست مجلس رقیب جدی ندارد/ اژه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند؟

کدخبر: ۶۴۹۴۳۶
اقتصادنیوز: موسی غضنفرآبادی رئیس فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم درباره شاکله مجلس دوازدهم اضافه کرد: مجلس دوازدهم اگر بهتر از مجلس یازدهم نباشد، قطعا کمتر نیست. در مجلس دوازدهم ممکن است از اصلاح‌طلب و اصولگرا و مستقل حضور داشته باشند که تمام این‌ها روحیه انقلابی دارند. و آن مسیری که وجود دارد برای پیشبرد اهداف انقلاب است. یعنی ممکن است منتخبان در گروه‌بندی جناح‌ها قرار بگیرند، اما این مانع از پیشرفت، انسجام و کار و فعالیت مجلس نمی‌شود و با موضوعات جناحی نگاه نمی‌کنند.
قالیباف برای ریاست مجلس رقیب جدی ندارد/  اژه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  جماران؛ امروز در خبرها شاهد بودیم که موسی غضنفرآبادی به عنوان رئیس فراکسیون اکثریت مجلس دوازدهم انتخاب شد.

 وی در این باره گفت: فراکسیون انقلاب اسلامی مانند هر دوره‌ی مجلس شکل می‌گیرد و این دوره نیز نزدیک به ۸۰ نفر بودند. انتخابات موقت فراکسیون انجام شد که طی آن، مالک شریعتی و جوکار نواب رئیس، دو دبیر، خزانه‌دار و سخنگو انتخاب شدند. 

وی درباره شاکله مجلس دوازدهم اضافه کرد: مجلس دوازدهم اگر بهتر از مجلس یازدهم نباشد، قطعا کمتر نیست. در مجلس دوازدهم ممکن است از اصلاح طلب و اصولگرا و مستقل حضور داشته باشند که تمام این‌ها روحیه انقلابی دارند. و آن مسیری که وجود دارد برای پیشبرد اهداف انقلاب است. یعنی ممکن است منتخبان در گروه‌بندی جناح‌ها قرار بگیرند، اما این مانع از پیشرفت، انسجام و کار و فعالیت مجلس نمی‌شود و با موضوعات جناحی نگاه نمی‌کنند.

منتخب دور دوازدهم مجلس در خصوص شانس دوباره حضور قالیباف در ریاست مجلس گفت: شانس محمد باقر قالیباف بالا است و فکر نمی‌کنم رقیب جدی داشته باشد و با نظرسنجی‌هایی که داریم رای بالایی خواهد آورد.

رئیس کمیسیون قضایی دوره یازدهم مجلس در پایان در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال حضور محسنی اژه‌ای در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: یکی از شاخص‌های دموکراسی این است که هر کسی ظرفیت و توانمندی در خود ببیند، می‌تواند حضور پیدا کند. نظر شخصی من این است که بعید است آقای اژه‌ای بخواهد در این جایگاه حضور پیدا کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی