نام‌گذاری بلواری به نام «شهید آیت‌الله رئیسی»

کدخبر: ۶۴۹۶۹۴
اقتصادنیوز: با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر، حد فاصل میدان شهید گمنام تا میدان حافظ در کلان شهر مشهد به نام «شهید آیت‌الله رئیسی» نام‌گذاری شد.
نام‌گذاری بلواری به نام «شهید آیت‌الله رئیسی»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، روز دوشنبه در یک‌صد و پانزدهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر مشهد لایحه نام‌گذاری معابر بررسی شد که یکی از بندهای آن تغییر نام بلوار «وحدت» به نام «شهید آیت الله رئیسی» بود.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست اظهار کرد: آیت الله رییسی (ره) شخصیت خستگی‌ناپذیری داشت و عمرش را برای خدمت به مردم ساکن در مناطق محروم صرف کرد و در همین مسیر خدمت هم به شهادت رسید.

حسن موحدیان افزود: یکی از اقدامات شاخص شهید آیت‌الله رییسی، احیای کارگروه ملی زیارت بود که برکات بسیاری از جمله تامین زیرساخت‌های بخش زیارت را در پی داشت.

همچنین اعضای شورای شهر مشهد در این نشست با اهدای گل به جایگاه مزین به تصاویر شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت به آن‌ها ادای احترام کردند.

آیت الله سید ابراهیم رییسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رییس‌جمهور بودند.

آیت الله سیّد ابراهیم رییس‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رییس‌جمهور ایران بود.

خرید ۴۵ دستگاه اتوبوس کارکرده

همچنین در این نشست علنی با موافقت اعضای شورای شهر، به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا نسبت به خرید ۴۵ دستگاه اتوبوس کارکرده با قابلیت بازسازی از سهامداران و سرمایه گذاران شرکت منحله سامان سیر رضوان به مبلغ ٧۶١ میلیارد و ۵٠٠ میلیون ریال اقدام کند.

تصویب طرح مجوز ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در محور روستایی خارج از حریم شهر مشهد از دیگر مصوبات نشست علنی امروز است و براساس این طرح به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا در راستای اجرای مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان همتا و به استناد مصوبه هیأت وزیران در خصوص اصلاح ماده ۲ آیین نامه اجرایی موارد معافیت استفاده از اوراق صورت وضعیت مسافری و بارنامه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقل عمومی در تعدادی از محورهای روستایی خارج از حریم شهر مشهد اقدام کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید
    صداوسیما و خبرگزاری رسمی دولت شهادت ابراهیم رئیسی را تایید کردند در سوگ ابراهیم رئیسی