افشای پیام مهم داماد ترامپ به حماس

کدخبر: ۳۶۱۲۴۹
اقتصادنیوز: رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) از محتوای پیام «جرد کوشنر» داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به این جنبش خبر داد.
افشای پیام مهم داماد ترامپ به حماس

به گزارش اقتصادنیوز  خبرگزاری فلسطینی «معا»، اسماعیل هنیه به شبکه خبری الجزیره گفت: دولت کنونی آمریکا در راستای تلاش برای اجرای طرح موسوم به «معامله قرن» در صدد گشودن کانال های گفت وگو با رهبری جنبش حماس است.

وی افزود: دفتر کوشنر از برخی طرف ها خواسته است با رهبری این جنبش گفت وگو کنند و در همین باره برایمان پیام آوردند که آماده دیدار با ما در هر مکانی چه در یک پایتخت عربی یا اروپایی برای گفت وگو در باره اوضاع غزه هستند.

وی به بررسی این موضوع از سوی رهبری حماس اشاره و خاطرنشان کرد که مشکلی برای گفت وگو با آمریکا یا هیچ کشور دیگری در جهان نداریم اما هر گونه مذاکره یا گفت وگوی مستقیم با اسرائیل را رد می کنیم.

رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: خلع سلاح مقاومت فلسطین یکی از اهداف راهبردی رژیم اشغالگر اسرائیل و کسانی است که پشت آن ایستاده اند. 

وی افزود: اسرائیل در رابطه با خلع سلاح مقاومت و محاصره آن با وجود تمامی اقدامات مربوط به عادی سازی روابط و گنجاندن نام حماس در فهرست گروه های تروریستی شکست خورد، به دلیل اینکه مقاومت در حال گسترش است.

 هنیه گفت: ما دنبال جنگ در غزه نیستیم اما ترسی هم از آن نداریم، چنانچه رژیم اشغالگر به فکر تجاوز جدید به غره باشد، نبرد متفاوت خواهد بود، چرا که گروه های فلسطینی و در صدر آنها گردان های القسام (شاخه نظامی حماس) امکاناتی در اختیار دارند که رژیم اشغالگر غافلگیر خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید