هشدار حماس به تل‌آویو؛ آتش تجاوز به غزه دامن اسرائیل را می‌گیرد

کدخبر: ۳۱۰۲۷۲
اقتصادنیوز؛ سخنگوی جنبش حماس به حملات بامداد امروز(شنبه) جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فوزی برهوم، سخنگوی حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که بمباران پایگاه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه و خانه‌های فلسطینیان در این باریکه در ادامه تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی علیه ملت و مقاومت قهرمان فلسطین صورت می‌گیرد که این تجاوزی خطرناک علیه افراد غیرنظامی است.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از برهوم گزارش داد، مسئولیت هرگونه عواقب و پیامد حملات جنگنده‌های اسرائیلی به غزه متوجه رژیم صهیونیستی است.

وی اظهار داشت که حجم تجاوزات و حملات ارتش صهیونیستی به پایگاه‌های مقاومت، بیانگر نیات شوم آن برای تخریب و ویرانگری در غزه است و قتل و کشتار افراد بی‌گناه و غیرنظامی و تشدید تنش با مقاومت در غزه، همچون آتشی دامنگیر این رژیم خواهد شد.

سخنگوی حماس تاکید کرد که خون فلسطینیان بسیار باارزش است و هرگز اجازه نمی‌دهیم دشمن صهیونیستی دست به هر تجاوزی علیه آنان بزند یا غزه را به میدانی برای رهایی از بحران‌های داخلی خود تبدیل کند.

فوزی برهوم در پایان تصریح کرد که تمامی این جنایات نمی‌تواند عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف کند و ما به جهاد و مقاومت در راستای دفاع از ملت فلسطین و مقابله با اشغالگران ادامه می‌دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید