سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل اعلام کرد

آمریکا همچنان قطعنامه ٢٢٣١ را نقض می کند

کدخبر: ۳۹۰۷۷۱
آمریکا همچنان با مجازات های غیرقانونی علیه ایران، قطعنامه ٢٢٣١ را نقض می کند.
آمریکا همچنان قطعنامه ٢٢٣١ را نقض می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس؛ سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل در توئیتی با اشاره به ابراز ناامیدی آمریکا از رد اعتراضش در دیوان بین المللی دادگستری نوشت: آمریکا همچنان با مجازات های غیرقانونی علیه ایران، قطعنامه ٢٢٣١ را نقض می کند.

 مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل امروز (پنجشنبه) در توئیتی درباره رای صلاحیتی دیوان بین المللی دادگستری در پرونده نقض های عهدنامه مودت ۱۹۵۵ توسط آمریکا در توئیتی نوشت: دولت جدید آمریکا وانمود به حمایت از چندجانبه گرایی می کند، ولی از رد اعتراضش در دیوان بین المللی دادگستری (مبنی بر عدم صلاحیت دیوان) در پرونده تحریم های ایران ابراز ناامیدی می کند. 

‌ در این توئیت آمده است: آمریکا همچنان با مجازات های غیرقانونی علیه ایران، قطعنامه ٢٢٣١ را نقض می کند. شروع تازه خوبی نیست.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه روز گذشته (چهارشنبه) رای صلاحیتی دیوان بین المللی دادگستری در پرونده نقض های عهدنامه مودت ۱۹۵۵ توسط آمریکا را نشانگر حقانیت خواسته های جمهوری اسلامی در این مرحله از دادرسی خواند و گفت: با این موفقیت پرونده وارد مرحله رسیدگی نهایی خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید