ادعای مشاور قالیباف درباره حاشیه‌های سفر رئیس‌مجلس به مسکو

کدخبر: ۳۹۱۴۴۵
اقتصادنیوز؛ مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس در حساب توئیتری خود با طرح ادعاهایی درباره حاشیه‌های سفر محمدباقر قالیباف به مسکو و امتناع ولادیمیر پوتین از دیدار با وی توضیح داد.
ادعای مشاور قالیباف درباره حاشیه‌های سفر رئیس‌مجلس به مسکو

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در اظهارنظری مدعی شد که محمدباقر قالیباف  در سفر به روسیه حامل پیامی از سوی رهبر انقلاب خطاب به ولادیمیر پوتین نبوده است.

مهدی محمدی، مشاور محمدباقر قالیباف در یک رشته توئیت که به نظر می‌رسید در پاسخ به این اظهارات مرعشی بوده باشد، نوشت:

آقای قالیباف در سفر به روسیه حامل پیام مهم، تاریخی و‌دوران ساز رهبر انقلاب برای رییس جمهور روسیه است. این نخستین بار در تاریخ روابط دوجانبه است که رهبر معظم انقلاب متنی مکتوب و رسمی حاوی نکات راهبردی تقریبا بی سابقه برای آقای پوتین ارسال می کنند.

تاکید بر اینکه پیام باید دقیقا در همین زمان، بدون تاخیر و توسط آقای قالیباف به روس ها منتقل شود، در عالی ترین سطح انجام شده و همه موضوعات دیگر را به حاشیه تبدیل کرده است.

دیدار با آقای پوتین به دلیل پروتکل های کرونایی خاص کرملین تا این لحظه نهایی نشده ولی آنچه بر آن تاکید بوده این است که پیام باید در همین زمان خاص منتقل شود بدون توجه به اینکه ملاقاتی با آقای پوتین قطعی شده یا نه؛ والا عقب انداختن این سفر مطلقا کار دشواری نبود.

طبیعی است کسانی که با همه توان پیگیری کردند تا این سفر منتفی شود، یا پیامی داده نشود، یا پیام را فردی به جز آقای قالیباف منتقل کند و اکنون هم مانده اند که ماجرا چیست و چرا هر چه زدند به در بسته خوردند، عصبی و پریشان باشند.اما این حاشیه ها به این ماموریت تاریخی لطمه ای نمی زند.

محمدباقر قالیباف آنگونه که من در این یک سال گذشته شناخته ام سرباز فداکار رهبر انقلاب است و وقتی پای ماموریت در میان باشد، به ظواهری که دیگران آن را همه چیز خود می دانند بی اعتناست.

در این ماه ها بارها این موضوع خود را به اشکال گوناگون نشان داده که نقطه اوج آن قانون اقدام راهبردی برای لغو‌تحریم ها بود. آن قانون را هم خیلی ها نه باور داشتند و نه عملی می دانستند اما می بینیم که اکنون در حال تغییر مسیر تاریخ راهبردی کشور است.

\سفر روسیه با هدف گفت وگویی راهبردی درباره مسائلی فوق العاده مهم و پیچیده توسط فردی انجام می شود که امین و فرستاده خاص رهبر انقلاب است. این سفر با تعاملاتی دیگر با چین و اروپا تکمیل خواهد شد و ان شا الله خیر و عزت کشور را در پی خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید