فرمانده نیروی انتظامی خبر داد

برگزاری جلسه‌های مرتبط با انتخابات از دو هفته گذشته

کدخبر: ۳۹۲۲۲۳
فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی کامل این نیرو برای انتخابات سال آینده خبر داد و گفت: به همین منظور از دو هفته پیش جلساتی آغاز و دستور العمل‌ها به استان‌ها اعلام شده است.
برگزاری جلسه‌های مرتبط با انتخابات از دو هفته گذشته

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم تجلیل از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چقدر ناجا آماده برگزاری انتخابات سال آینده است؟ افزود: نیروی انتظامی وظیفه امنیت انتخابات و حراست و حفاظت از صندوق‌های اخذ رای را در همه شعبه‌های داخل کشور به عهده دارد و ما به همین منظور از دو هفته پیش جلسه‌ها را آغاز کرده ایم و دستورالعمل‌ها به استان‌ها اعلام و به وزارت کشور هم ارسال شده است و امیدواریم هیچ مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی گفت: نیروی انتظامی در بحث امنیت برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و بار‌ها گفته ایم که امنیت مردم، خط قرمز ناجاست و امیدواریم با هماهنگی خوب میان دستگاه‌ها انتخاباتی پرشور، با امنیت و سلامت کامل داشته باشیم.

فرمانده ناجا ابراز امیدواری کرد: مردم به خوبی بتوانند در این انتخابات شرکت کنند و نامزد مورد نظرشان را که بتواند مشکلات شان را حل کند، انتخاب کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید