پزشکیان: با حذف کردن و زندان کردن نمی توانیم به جایی برسیم

کدخبر: ۴۱۲۳۴۳
نماینده مردم تبریز در مجلس پس از ثبت نام در انتخابات گفت: با اتکا به مردم می‌توان مشکلات را حل کرد؛ آزموده را دوباره آزمودن خطاست.
پزشکیان: با حذف کردن و زندان کردن نمی توانیم به جایی برسیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، مسعود پزشکیان بعد از ثبت‌نام، در نشست خبری با خبرنگاران طی سخنانی اظهار داشت: همه وارد صحنه بشوند و مشارکت همه‌جانبه را در کشور به وجود بیاورند و با تمام پتانسیل‌هایی که در کشور و خارج موجد است، برای معضلات کشور راه حل ارائه بدهند. بدون دانش و علم و بدون آگاهی هر تصمیم در این مملکت بگیریم، منجر به آن چیزهایی خواهیم شد  که اکنون با آن مواجهیم.

وی با بیان اینکه همه ایرانیان می‌توانند کشور را نجات بدهند، خاطر نشان کرد: بدون مردم با اتکا به یک گروه، جناح و دسته امکان خروج از این وضعیت وجود ندارد باور و اتکا به مردم و از مردم بودن و با مردم بودن می‌تواند ما را از این وضعیت خارج کند. باید اختلاف، تفرقه، تنش داخلی و تنش با همسایگان را از بین ببریم.

این داوطلب ریاست‌جمهوری تصریح کرد: نمی‌توانیم با تنش به جایی برسیم. با جنگ و درگیری و اختلاف و حذف کردن و زندان کردن و محروم کردم امکان اینکه بتوانیم به جایی برسیم غیرممکن است در هیچ جامعه‌ای امکان نداشته که گروهی با اجبار توانسته باشند کشور را اداره کنند. با تمام وجود باید به مردم عشق بورزیم و دردهایشان را پیگیری کنیم و وقتی مشکل دارند به‌جای اینکه آن‌ها را بگیریم، باید دردهایشان را پیگیری کنیم.

پزشکیان اظهار داشت: اگر اف‌ای‌تی‌اف داخلی را اجرا کنیم، رانت‌خواران نمی‌توانند حضور پیدا کنند. اگر سیستم وجود داشته باشد نمی‌توان پول مردم را خورد.

وی عنوان کرد: می‌شود با اتکا به علم دانش نیروهای جوان معتقد غیرآلوده کار را پیش برد و نمی‌شود با کسانی که یک عمر مدیریت کردند و موجب شدند تا این وضعیت شکل بگیرد، کار را ادامه داد باید متکی به جوانان و زنان که 50 درصد جمعیت ما هستند، مشکلات را حل کنیم باید باور کنیم که غیر از ما کسانی هستند که می‌توان به آن‌ها اتکا کرد و برای حل مشکلات کمک گرفت. آن‌هایی که امتحان دادند، باور به اینکه خواهند آمد و مشکلات را حل خواهند کرد خطاست. آزموده را دوباره آزمودن خطاست امیدوارم که بر اساس انصاف و عدالت بتوانیم با مردم برخورد کنیم.

پزشکیان گفت: من کاندیدای پوشش جهانگیری نیستم و با قدرت در صحنه خواهم بود. اما اگر در جبهه اصلاحات _آن هم اصلاحات به معنای وحدت، همصدایی و همدلی_، نیروهایی که هستند به صحنه بیایند، در نهایت آن نظر مردم است که تعیین‌کننده است.

وی گفت: اگر اقبال به فردی بیشتر از نفر دیگری باشد، باید به نفع آنکه رایش بیشتر است کنار رفت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید