وزیر جنگ اسرائیل: آنچه در غزه دیدیم ۱۰ برابرش در لبنان خواهد بود

کدخبر: ۴۱۶۲۳۶
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با هشدار درباره اینکه جنگ با لبنان خطرناک‌تر از نوار غزه است، گفت: ۱۰ برابر آنچه در غزه دیدیم در جنگ با لبنان خواهیم دید.
وزیر جنگ اسرائیل: آنچه در غزه دیدیم ۱۰ برابرش در لبنان خواهد بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جمع خبرنگاران و روزنامه‌نگاران اذعان داشت: "جامعه جهانی باید درک کند اگر گنبد آهنین ۱۲۰۰ موشکی که به سمت مراکز مسکونی در جبهه داخلی شلیک شدند، رهگیری نمی‌کرد، اکنون صدها کشته و ویرانی عظیم داشتیم."

بنابر گزارش روسیا الیوم، وی افزود: آنچه قبلا در غزه دیدیم با آنچه در آینده خواهیم دید فرق دارد. بازگشت اسرای ما و آتش بس طولانی مدت بخشی از شرایط بازسازی نوار غزه است که توسط تشکیلات خودگردان فلسطین و کشورهای جهان و منطقه اجرا خواهد شد. "

وی هشدار داد که "جنگ در لبنان خطرناک‌تر از غزه خواهد بود. آنچه در غزه دیدیم ۱۰ برابرش در لبنان خواهد بود."

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه درباره نحوه تعامل با غزه افزود: "من با آمریکایی‌ها، مصری‌ها و دیگر نمایندگان در جهان صحبت کردم و برای آنها روشن کردم که در کنار ورود کالاهایی اساسی از این قبیل غذا و دارو به غزه، ما خواهان این هستیم که بازسازی غزه با آتش‌بس طولانی مدت همراه باشد و سربازان اسیر ما به خانه بازگردند. "

وی عنوان داشت: "ما برای تقویت روابط با تشکیلات خودگردان فلسطین تلاش خواهیم کرد و امیدوارم مسئولیت بخشی از آنچه در نوار غزه اتفاق می‌افتد را بر عهده بگیرد."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید