پاسخ معین به اظهارات موهن جهانپور

لقب پفیوزان تاریخ شایسته مردم بی‌پناه است یا مدیران بی‌لیاقت؟!

کدخبر: ۴۲۲۰۶۴
اقتصادنیوز:مصطفی معین، وزیر اسبق علوم، با انتشار عکس و متنی در اینستاگرام اظهارات اخیر یک مقام دولتی در توئیتر را به باد انتقاد گرفت.
لقب پفیوزان تاریخ شایسته مردم بی‌پناه است یا مدیران بی‌لیاقت؟!

به گزارش اقتصادنیوز مصطفی معین ریاست شورایعالی نظام پزشکی، عضو هیات مدیره نظام پزشکی تهران بزرگ در این باره  نوشت: «پفیوز» در فرهنگ دهخدا به معنی «سست و ضعیف و بیکاره و پخمه» است! حال باید دید که آیا کاربرد این واژه، شایسته چه کسانی است، مردم بی‌پناه و غیرمصون در برابر پاندمی کووید-۱۹ یا مدیرانی که غیر از بی‌کفایتی و ضعف مدیریت، اندوخته دیگری به جز توهم دانایی، بی‌ادبی، طلبکاری از مردم، تبختر و تملق چیزی در بساط ندارند!

تاکنون فقط ۱/۲ درصد از مردم ایران دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده و مصونیت یافته‌اند در صورتی که میانگین جهانی آن به ۱۷/۲ درصد رسیده است! این چه افتخاری است که ایران در بین کل کشورهای منطقه نیز آخرین رتبه را در زمینه واکسیناسیون عمومی دارد!

هم‌اکنون با ادامه واردات و تزریق قطره‌چکانی واکسن، سالمندان و دردمندان مظلوم ایرانی در صف‌ها و ازدحام غیربهداشتی مراکز تزریق واکسن بلاتکلیف و سرگردان و در معرض آسیب بیشتری قرار دارند!

فرصت‌سوزی این مدیران در تهیه واکسن کرونا که علی‌رغم گزافه‌گویی‌های مکرر، به تلفات انسانی منجر شده به خوبی نشان‌دهنده شخصیت و مدیریت این آدم‌های تازه به دوران رسیده است!

از دولت و مراجع قضائی ذی‌ربط خواستار رسیدگی به فعل و انفعالات اداری و مالی، چگونگی ساز و کارهای تصمیم‌گیری در سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت و رفتار موهن سخنگوی آن هستیم. عملکرد و رفتاری که موجب نارضایتی مردم، اعتراض داروسازان و داروخانه‌ها و جامعه پزشکی شده است!

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید