پشت پرده حمله به کشتی اسرائیلی از زبان وزیر خارجه آمریکا/ ادعای بی‌پایه بلینکن علیه ایران

کدخبر: ۴۳۰۶۶۸
وزیر خارجه آمریکا بدون ارائه هیچ‌گونه سند و مدرکی، اتهام‌زنی‌های خود به ایران در خصوص حمله به نفت‌کش رژیم صهیونیستی در جنوب دریای عمان را تکرار کرد.
پشت پرده حمله به کشتی اسرائیلی از زبان وزیر خارجه آمریکا/ ادعای بی‌پایه بلینکن علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا بدون ارائه هیچ‌گونه سند و مدرکی، اتهام‌زنی‌های خود به ایران در خصوص حمله به نفت‌کش رژیم صهیونیستی در جنوب دریای عمان را تکرار کرد.

وی طی مواضعی بی‌اساس، مدعی شد که آمریکا بررسی دقیقی در خصوص این حمله انجام داده و اطمینان دارد که ایران پشت این حمله قرار دارد.

بلینکن گفت که آمریکا درحال هماهنگی با شرکای خود و مشاوره با دولت‌های منطقه است.

ادعاهای بی‌پایه وزیر خارجه آمریکا در حالی مطرح می‌شود که «ضمیر کابولوف» رئیس دپارتمان دوم آسیای وزارت خارجه روسیه تصریح کرد که هیچ پایه و اساسی برای اتهام‌زنی به ایران و دخالت در حمله به کشتی مرسر استریت وجود ندارد.

وی افزود که هیچ پایه و اساسی وجود ندارد که ایران ممکن است در حمله به تانکر مرسر استریت دست داشته باشد، فعلا کشورهای غربی به تهران تهمت می‌زنند ولی شواهدی ارائه نکرده‌اند.

کابولوف در ادامه گفت: «ما هیچ پایه و اساسی برای اتهام‌زنی به ایران نداریم و حقایق و مدارکی وجود ندارد. وقتی حقایق باشند، آن وقت می‌توان در این زمینه کار کرد».

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید