اسرائیل: برای دور دیگری از جنگ با حماس آماده‌ایم

کدخبر: ۴۳۵۷۲۰
نخست وزیر رژیم صهیونیستی هنگام ورود به واشنگتن در جمع خبرنگاران مدعی شد که این رژیم برای دور دیگری از جنگ با حماس در غزه آماده است.
اسرائیل: برای دور دیگری از جنگ با حماس آماده‌ایم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی سحرگاه روز چهارشنبه به وقت محلی، هنگام ورود به واشنگتن در جمع خبرنگاران آمادگی این رژیم را برای دور دیگری از  درگیری‌ها با حماس در غزه اعلام کرد.

بنت در مصاحبه با خبرنگار نیویورک تایمز درباره وضعیت امنیتی این رژیم مدعی شد که این رژیم آماده است تا در دور دیگری از جنگ با حماس شرکت کند، حتی اگر به قیمت از دست دادن حمایت اعضای لیست متحد در کابینه او تمام شود.

او در ادامه ادعا‌های خود افزود: «من برای اطمینان از امنیت مردم خود هر کاری که لازم باشد انجام خواهم داد و هرگز ملاحظات سیاسی را در تصمیم گیری‌های مربوط به دفاع و امنیت دخالت  نخواهم داد.»

بنت که برای سفری چند روزه به واشنگتن وارد شده،  با جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد داشت.

به گزارش شبکه هفتم رژیم صهیونیستی، سفر بنت و جلسات او با بایدن و مقامات ارشد آمریکایی پیرامون بر پرونده هسته‌ای ایران و سایر مسائل منطقه‌ای از جمله فلسطین متمرکز شده است.

بنت امروز با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، لوید آستین، وزیر دفاع و جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی این کشور دیدار خواهد کرد.

نفتالی بنت پیشتر درباره پرونده هسته‌ای ایران، مخالفت خود را با بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای با تهران همانطور که قبلا بود، تکرار کرد.

او خاطرنشان کرد که در این ملاقات چشم انداز جدیدی را برای برخورد با این پرونده به رئیس جمهور آمریکا ارائه می‌دهد که مستلزم فشار منطقه‌ای مشترک بر ایران است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید