ادعاهای بی اساس وزیر دفاع اسرائیل علیه ایران

کدخبر: ۴۳۵۸۷۱
وزیر دفاع اسرائیل رسما ایران را مسئول حمله پهپادی به نفتکش مرسر استریت دانسته و اعلام کرده است که این کشور در صورت لزوم آمادگی دارد برای مانع شدن از دست‌یابی ایران به جنگ افزار هسته‌ای مستقلا اقدام کند.
ادعاهای بی اساس وزیر دفاع اسرائیل علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل رسما ایران را مسئول حمله پهپادی به نفتکش مرسر استریت دانسته است. آنچه به این سخنان بنی گانتس اهمیت می‌دهد، زمان ابراز آن است. نخست‌وزیر اسرائیل برای گفت‌وگو با بایدن راهی واشنگتن شده است.

دویچه وله گزارش داد، بنی گانتس، وزیر دفاع اسرائیل روز چهارشنبه ۲۵ اوت (سوم شهریور) بار دیگر انگشت اتهام خود را در ارتباط با حمله به نفتکش مرسر استریت متوجه جمهوری اسلامی ایران کرد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار گزارشی از اورشلیم (بیت‌المقدس) به نقل از بنی گانتس گفته است که اسرائیل به حمله پهپادی جمهوری اسلامی ایران به نفتکش یاد شده واکنش نشان خواهد داد. او تاکید کرد که این حمله پهپادی از خاک ایران صورت گرفته است.

وزیر دفاع اسرائیل همچنین اعلام کرده است که این کشور در صورت لزوم آمادگی دارد برای مانع شدن از دست‌یابی ایران به جنگ افزار هسته‌ای مستقلا اقدام کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید