نمره دونالد ترامپ به بایدن: رفوزه! با ارفاق هم قبول نمی شود

کدخبر: ۴۵۱۴۷۹
دونالد ترامپ درباره بایدن گفت: این احتمالا بدترین دوران ریاست جمهوری در تاریخ است. قبلا جیمی کارتر را می‌گفتم. البته صادقانه بگویم که طرفدار بوش هم نیستم که ما را به خاورمیانه کشاند.
نمره دونالد ترامپ به بایدن: رفوزه! با ارفاق هم قبول نمی شود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، از بسیاری جهات دونالد ترامپ رئیس جمهوری فوق‌العاده‌ای نبود. او از این سمت برای سود مالی خودش استفاده کرد، سیاست‌های مهاجرتی ظالمانه و نژادپرستانه‌ای را به اجرا درآورد، پاندمی کرونا را جدی نگرفت و اقدام کافی برای کاهش شیوع آن نکرد و همچنین تلاش کرد تا دولتی را با توسل به یک شورش خشونت‌طلبانه ساقط کند.

بنابر گزارش فاکس نیوز، اما ترامپ در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز که شامگاه شنبه منتشر شد، گفت که جو بایدن، رئیس جمهوری کنونی آمریکا "بدترین ریاست جمهوری در تاریخ" را داشته است.  

دونالد ترامپ درباره بایدن گفت: این احتمالا بدترین دوران ریاست جمهوری در تاریخ است. قبلا جیمی کارتر را می‌گفتم. البته صادقانه بگویم که طرفدار بوش هم نیستم که ما را به خاورمیانه کشاند. به اعتقاد من این بدترین مورد در تاریخ کشور ماست.

این رئیس جمهوری پیشین آمریکا در ادامه به خروج پرهمهمه از افغانستان اشاره کرد که دولت خودش مذاکراتش را انجام داده بود و به بحران در مرز آمریکا – مکزیک پرداخت که بایدن در حال اجرای یک سیاست اخراج دوره ترامپ در آنجاست.

ترامپ در پاسخ به اینکه چه نمره‌ای به دولت بایدن می‌دهد، گفت: فکر می‌کنم باید گفت رفوزه. او با ارفاق هم قبول نمی‌شود! این یک دولت شکست‌خورده است. این فاجعه است. هیچگاه چنین چیزی ندیده بودم. ای کاش کارش خوب بود.

در ادامه این مصاحبه از ترامپ درباره واکسن کرونا سوال پرسیده شد که او البته اعتبار آن را برای خودش دانست، طوری که انگار خودش در آزمایشگاه بوده و با لوله‌های آزمایشگاه می‌کرده است. ترامپ گفت: من باعث شدم این سه واکسن تولید شود، آن هم در کمتر از ۹ ماه. آنها می‌گفتند که شاید پنج سال طول بکشد و من آن را شدنی کردم.  

سپس ترامپ به سرعت به این موضوع اشاره کرد که مردم را نباید مجبور کرد که واکسنی که او باعث تولیدش شده، تزریق کنند.

این حقیقت دارد که میزان محبوبیت بایدن در حال حاضر بالا نیست. براساس گالوپ، در واقع تنها یک رئیس جمهور از ۱۹۵۳ بوده که میزان محبوبیت پایین‌تری در این دوره از ریاست جمهوری‌اش داشته است. این شخص در واقع خود دونالد ترامپ بوده که محبوبیتش در این برهه از ریاست جمهوری خودش ۳۷ درصد شد که پنج درصد از محبوبیت کنونی الان بایدن پایین‌تر است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید