خواسته به حق ایران در مذاکرات وین چیست/ سخنان امام جمعه شهرری

کدخبر: ۴۶۰۷۳۱
امام جمعه شهرری درباره مذاکرات وین و خواسته های ایران در این مذاکرات صحبت کرد.

به گزارش اقتصادنیوز و به نقل از مهر، علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرری ضمن دعوت خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به اینکه مهمترین مسئولیت دختر امیرالمومنین (ع) در واقعه کربلا پرستاری از امام سجاد (ع) بود اظهار داشت: پرستاران کشورمان در طول ۲ سال شیوع ویروس کرونا به تاسی از آن حضرت خوش درخشیدند و شهیدانی نیز در راه سلامت مردم تقدیم کردند.

شاهچراغی با اشاره به اینکه آمریکا از برجام عقب نشسته و باید ضمن پرداخت خسارت، دارایی‌های بلوک شده کشورمان را آزاد کند گفت: لغو تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان خواسته به حق و مشروع ملت ایران است که از سوی مذاکره کنندگان هسته‌ای ما پیگیری می‌شود.

امام جمعه ری در خصوص مذاکرات بیان داشت: جوانان انقلابی و شجاع کشورمان در مذاکرات هسته‌ای برجام مقابل زیاده خواهی آمریکا ایستاده و با پایبندی بر اصولی که رهبر معظم انقلاب مشخص کرده اند کوتاه نخواهند آمد.

وی با بیان اینکه با دولت نیت خیرخواهانه به دنبال گشایش امور ملت و حل مشکلات مردم است افزود: دولت مردمی ماهانه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهکاری دولت قبل را پرداخت می‌کند و مردم می‌توانند با دعا و صرفه جویی دولت سیزدهم را کمک کنند تا کشور پیشرفت کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید