چمران: شهید سلیمانی زنده است

کدخبر: ۴۶۶۹۱۱
اقتصادنیوز: رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهید سلیمانی زنده است، گفت: درست است که حاج قاسم سلیمانی در بین ما حضور فیزیکی ندارد اما همچنان راهش و جریان مقاومت ادامه دارد.
چمران: شهید سلیمانی زنده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهید سلیمانی زنده است، گفت: راه، ایده و تفکر این شهید همچون شهدای دشت کربلا همچنان ادامه دارد.

مهدی چمران شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از خانواده شهدای مدافع شهر تهران با بیان اینکه شهید سلیمانی یک فرد نبود، افزود: آمریکا و شخص ترامپ فکر می کردند که با حذف فیزیکی شهید سلیمانی جریان مقاومت و دین اسلام شکست می خورد اما با شهادت این شهید عظمت و اقتدار نظام اسلامی بیشتر شد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها همچون گذشته اشتباه بزرگی مرتکب شدند و در گذشته نیز اعتقاد داشتند با رخت بستن حضرت امام(ره) نظام انقلاب اسلامی از جریان خواهد افتاد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به برکت خون شهیدان به ویژه سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) بود که آن زمان موجب شد که حکومت واقعی اسلامی باقی بماند.

چمران تاکید کرد: مگر آن زمان یزید موفق نشد امام حسین (ع) را بصورت فیزیکی حذف کند پس چرا هیچ کس از تفکر و نام یزید حرف نمی زند و پس از سال ها همچنان نام و تفکر امام حسین (ع) باقی مانده است.

وی خاطرنشان کرد: درست است که حاج قاسم سلیمانی در بین ما حضور فیزیکی ندارد اما همچنان راهش و جریان مقاومت ادامه دارد.

وی یادآور شد: برای نگه داشت نظام اسلامی باید سختی های فراوانی کشید و عزیزانی را در این راه فدا کرد اما این نظام تا ظهور حضرت مهدی (عج) باقی است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به استقبال جوانان از منش و مرام حاج قاسم سلیمانی و سایر شهیدان گفت: این نشانه ای است که ملت در مسیر مقاومت قرار گرفته و با اقتدار و شهامت این مسیر را طی می کنند.

به گزارش ایرنا، مراسم تجلیل از جمعی خانواده معظم شهدای مدافع حرم امشب در سالن همایش های بین المللی با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران و سایر مقامات لشکری و کشوری در حال برگزاری است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید