انتقاد تند نماینده سنای آمریکا از اعمال سیاست «فشار حداکثری» بر علیه ایران/اوضاع بدتر شد

کدخبر: ۴۷۳۳۶۹
اقتصادنیوز: کریس مورفی، نماینده مجلس سنای آمریکا در توییتر خود نوشت: «از تحریم‌های "فشار حداکثری" ترامپ علیه ایران چیزی نصیب ایالات متحده نشد.»
انتقاد تند نماینده سنای آمریکا از اعمال سیاست «فشار حداکثری» بر علیه ایران/اوضاع بدتر شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «کریس مورفی»، نماینده مجلس سنای آمریکا امروز سه‌شنبه (۱۲ بهمن/ ۲ فوریه) از اجرای سیاست موسوم به «فشار حداکثری» که بعد از خروج از برجام در دوران ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ»، علیه ایران به کار گرفته شد انتقاد کرد.

کریس مورفی دقایقی قبل در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «از تحریم‌های "فشار حداکثری" ترامپ علیه ایران چیزی نصیب ایالات متحده نشد. در واقع اوضاع بدتر شد. حملات بیشتر به نیروهای آمریکا صورت گرفت و برنامه هسته‌ای [ایران] بزرگتر شد.باید آماده باشیم آن تحریم‌ها را در ازای بازگشت ایران به پایبندی به توافق هسته‌ای کاهش دهیم.»

هشتمین دور این گفت‌وگوها هشتم بهمن‌ماه به پایان رسید و بر اساس تفاهم صورت گرفته بین هیأت‌های مذاکره‌ کننده ایران و گروه ۱+۴ (آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین) و هماهنگ کننده اتحادیه اروپا در وین مقرر شد هیأت‌ها برای یک هفته تنفس داشته باشند و برای رایزنی و مشورت‌های بیشتر به پایتخت‌های خود بازگردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید