عواقب بحران در اوکراین؛

هشدار پلوسی به پوتین/تحریم های جدید در راه است

کدخبر: ۴۷۳۸۹۷
اقتصادنیوز: رئیس کنگره آمریکا با بیان اینکه کشورهای ناتو در صورت موفقیت روس‌ها در اوکراین در معرض خطر قرار می‌گیرند، گفت: آنها باید با تحریم‌های جدید درد را احساس کنند.
هشدار پلوسی به پوتین/تحریم های جدید در راه است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، نشریه هیل اعلام کرد، پلوسی در نشست روز پنجشنبه با اعلام این خبر گفت: تحریم‌ها باید خیلی قوی‌تر از آنچه بوده‌اند باشند زیرا ما در مورد تهاجم به یک کشور صحبت می‌کنیم.

پلوسی در ادامه با بیان اینکه کشورهای ناتو در صورت موفقیت روس‌ها در اوکراین در معرض خطر قرار می‌گیرند، گفت: بنابراین آنها باید با تحریم‌های جدید درد را احساس کنند.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنین در مورد احتمال حمله روسیه به اوکراین افزود: هیچ کس جز پوتین نمی‌داند قرار است چه کاری انجام دهد و به همین دلیل ما باید برای هر چیزی آماده باشیم.

برخی از قانونگذاران کنگره که اکثر آنها جمهوری‌خواه هستند، از دولت بایدن خواسته‌اند که تحریم‌های پیشگیرانه را علیه مسکو اتخاذ کند. آنها استدلال می‌کنند که این یک بازدارنده مؤثر در برابر حمله اولیه روسیه است.

اما پلوسی روز پنجشنبه این استراتژی را رد و تصریح کرد که هرگونه محدودیت جدید باید فقط در صورت حمله و نه قبل از آن اعمال شود.

رئیس مجلس آمریکا همچنین این تصور را رد کرد که بایدن برای اعزام نیروهای آمریکایی به اروپا برای مقابله با تجاوزهای پوتین، ابتدا نیاز به تائید کنگره در قالب یک قطعنامه ویژه دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید