اسرائیل تا چهارشنبه فرصت دارد شهروندانش را از اوکراین خارج کند

آمریکا زمان احتمالی حمله روسیه به اوکراین را به این دولت اعلام کرده است!

کدخبر: ۴۷۶۱۳۴
اقتصادنیوز: منابع خبری عبری فاش کردند که آمریکا، اسرائیل را در جریان زمان احتمالی حمله روسیه به اوکراین قرار داده است و به همین دلیل این رژیم درصدد خارج کردن فوری شهروندان خود از اوکراین است.
آمریکا زمان احتمالی حمله روسیه به اوکراین را به این دولت اعلام کرده است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  شبکه الجزیره اعلام کرد: همزمان با هشدارهای غرب نسبت به نزدیک شدن حمله احتمالی روسیه به اوکراین، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند؛ واشنگتن به مقامات رژیم صهیونیستی اطلاع داده است که این حمله ممکن است طی سه‌شنبه و یا چهارشنبه آغاز شود.

روزنامه عبری زبان هاآرتص در این باره گزارش داد: به همین منظور مقامات اسرائیل به تلاش‌ها برای خارج کردن شهروندان خود از اوکراین سرعت بخشیده‌اند.

روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت نیز در این باره نوشت: بر اساس اطلاعاتی که تل‌آویو از واشنگتن دریافت کرده است، اسرائیل تا چهارشنبه فرصت دارد تا شهروندانش را از اوکراین خارج کند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا در این باره گفت: "دیروز دستور خروج بیشتر آمریکایی‌هایی که هنوز در سفارت آمریکا در کی‌یف هستند را صادر کردیم. خطر حمله نظامی روسیه به اندازه کافی زیاد است و تهدید به اندازه کافی قریب الوقوع است که این کار عاقلانه‌ای است."

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید