جزئیات گفتگوی خطیب زاده با علی باقری/ مذاکرات به مرحله کلیدی رسیده است

کدخبر: ۴۷۶۳۳۱
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تحولات در وین به نقطه‌ای رسیده که مباحث در خصوص موضوعات مهم و کلیدی است و با حساسیتی از سوی همه پیگیری می‌شود.
جزئیات گفتگوی خطیب زاده با علی باقری/ مذاکرات به مرحله کلیدی رسیده است

به گزارش اقتصادنیوز، سعید خطیب‌زاده، در نشست خبری خود با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در خصوص توئیت دبیر شورای عالی امنیت ملی پس از تماس تلفنی با مذاکره کننده ارشد کشورمان نیز گفت: اجازه دهید آقای شمخانی خودشان درباره توئیت‌هایشان توضیح دهند و بهتر می‌توانند تبین کنند که نظرشان چه بوده است. بنده البته امروز با آقای باقری صحبت کردم. تحولات در وین به نقطه‌ای رسیده که مباحث در خصوص موضوعات مهم و کلیدی است و با حساسیتی از سوی همه پیگیری می‌شود.

زمان رسیدن به توافق در وین از زبان سخنگوی وزارت خارجه

روایتی جدید از توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان

وی ادامه داد: یکسری پیشنهادات ایران داده و یکسری پیشنهادات طرف‌های مقابل داده‌اند و اینها در فرآیندهای مذاکراتی طبیعی است. خیلی نباید به برخی فضاهای رسانه‌ای توجه کرد. نه آن روزی که بعضی‌ها دوست دارند تصویر را گل و بلبل نشان دهند و نه آن روزی که برخی تلاش دارند مسیر را سنگلاخ نشان دهند. مذاکرات پیچیده سخت است و به موضوعات کلیدی رسیده است. موضوعات اختلافی در میان است و نیازمند تصمیمات سیاسی و جدی از سوی واشنگتن هستیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید