چرا رهبر ی بر تزریق دُز سوم واکسن کرونا تأکید دارند؟

کدخبر: ۴۷۶۴۹۸
اقتصادنیوز:عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: رهبر انقلاب همسو با سیاست‌های حوزه سلامت، دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند، این بیانگر درایت ایشان، اعتماد به سیاست‌گذاری سلامت و پرچمدار بودن رهبری در عرصه مقابله با کرونا است.
چرا رهبر ی بر تزریق دُز سوم واکسن کرونا تأکید دارند؟

به گزارش اقتصادنیوز فاطمه محمدبیگی، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: ما امروز در اواسط پیک ششم کرونا قرار داریم و شاهد افزایش فوتی‌های کرونا نسبت به گذشته هستیم، این بیانگر آن است که باید در حوزه مقابله با کرونا با جدیت بیشتری وارد عمل شویم کما اینکه دیدیم رهبر انقلاب همسو با سیاست‌های حوزه سلامت، دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند، این نشان از درایت ایشان، اعتماد به سیاست‌گذاری سلامت و پرچمدار بودن رهبری در مقابله با کرونا دارد.

لزوم اتخاذ سیاست واحد برای مبارزه با کرونا

وی افزود: تزریق دز سوم واکسن کرونا از سوی رهبر معظم انقلاب، حامل چندین پیام برای متخصصان و مردم است، نخستین پیام برای جامعه مدافعان سلامت، حمایت، پشتیبانی و توجه معظم‌له به نظرات تخصصی حوزه سلامت است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: پیام بعدی این است که اگر بخواهیم در برابر کرونا مقابله کنیم، در بیماری‌های اپیدمیولوژیک و پاندمی‌ها استفاده از سیاست واحد مبارزه با بیماری، همدلی و تقویت نظام سلامت جامعه می‌تواند بسیار کارآمد باشد.

گام بلند ایران برای صادرات واکسن

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت و دفاع از تولیدات داخلی در عرصه پزشکی یکی دیگر از پیام‌های رهبر انقلاب با تزریق دز سوم واکسن کرونا است. ما امروز حداقل  ۱۲ پلفترم واکسن داخلی داریم که تعدادی از آن‌ها به تولید انبوه رسیده اند و به زودی در ردیف صادرکنندگان واکسن قرار خواهیم گرفت.

عده‌ای به نام طب سنتی با اجرای واکسیناسیون مخالفند!

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اهمیت تزریق دز سوم واکسن کرونا خاطرنشان کرد: مردم باید به نظام سلامت کشور در عرصه مقابله با کرونا اعتماد کنند و با اقتدا به رهبر معظم انقلاب دز سوم واکسن را تزریق کنند. در این زمینه نباید از رهبری سبقت بگیرند و به نام طب سنتی و نام‌های دیگر از انجام واکسیناسیون خودداری کنند. 

وی تأکید کرد: موافق واکسن اجباری نیستیم، اما استفاده از واکسن برای گروه‌های سنی در معرض خطر در پاندمی کرونا و به ویژه انواع تولید داخل  می‌تواند کمک کننده باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید