پاسخ تند تقی پور به نماینده مخالف طرح صیانت/ این کار دیکتاتوری مدرن است / اینکه مجلس را به توپ ببندید، راهکار درستی نیست

کدخبر: ۴۷۸۰۶۷
رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: برخی از دوستان تلاش کردند تا جلسات این کمیسیون تشکیل نشود.
پاسخ تند تقی پور به نماینده مخالف طرح صیانت/ این کار دیکتاتوری مدرن است / اینکه مجلس را به توپ ببندید، راهکار درستی نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رضا تقی‌پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: متاسفانه برخی از همکارانم به وظایف خود عمل نمی‌کنند و با حق و حقوق نمایندگی مجلس آشنا نیستند. از زمان تشکیل کمیسیون مشترک برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی با کارشکنی‌های زیادی روبرو شدیم و برخی از دوستان تلاش کردند تا جلسات این کمیسیون تشکیل نشود.

تذکر جدی یک نماینده درباره طرح صیانت از فضای مجازی/ می خواهند در 45 دقیقه‌ تصمیم بگیرند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی در هفته‌های گذشته که بررسی بودجه در صحن مجلس مطرح نبود، برخی از نمایندگان به جلسات کمیسیون مشترک برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی نیامدند تا جلسات کمیسیون تعطیل شود.

رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: نباید اجازه داد تا حرف‌های خلاف واقع از تریبون مجلس زده شود. در کجای آیین‌نامه گفته شده تا جلسات کمیسیون‌ها در زمان بررسی بودجه تعطیل شود؟ این کار دیکتاتوری مدرن است که یک نفر تصمیم بگیرد و بخواهد جلسات کمیسیون را تعطیل کند.

تقی‌پور اظهار داشت: برخی از صحبت‌ها در مجلس شورای اسلامی خوراک برای رسانه‌های بیگانه می‌شود و باید اجازه داده شود تا مجلس مسیر کارشناسی خودش را طی کند. اینکه مجلس را به توپ ببندید، راهکار درستی نیست و بسیاری از افراد در این راه موفق نشدند. از همه همکاران دعوت می‌کنم در جلسه کمیسیون مشترک حضور پیدا کنند.

گفتنی است، غلامرضا نوری قزلچه امروز در تذکری گفته بود که در زمان بررسی بودجه، همه طرح‌ها و لوایح باید متوقف شود و بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی باید به بعد از تصویب لایحه بودجه موکول شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید