حمله نظامی روسیه به اوکراین چه زمانی به پایان می رسد؟

کدخبر: ۴۷۹۰۷۷
نایب رئیس شورای امنیت روسیه ضمن هشدار به کشورهای تحریم کننده مسکو، گفت: تحریم ها نشانه عجز آنها در تغییر مسیر مسکو است و عملیات نظامی روسیه به طور کامل انجام خواهد شد.
حمله نظامی روسیه به اوکراین چه زمانی به پایان می رسد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دیمیتری مدودوف، نایب رئیس شورای امنیت روسیه در واکنش به تحریم های اروپا برضد اعضای شورای امنیت روسیه، زمان به پایان رسیدن عملیات نظامی روسیه را اعلام کرد.

وی با اشاره به تحریم های یاد شده در پیامی نوشت: این ممنوعیت های فوق العاده البته چیزی را تغییر نمی دهد. حتی افراد نادان در وزارت خارجه هم این را می فهمند. تصمیم برای انجام عملیات نظامی برای حفاظت از دونباس به طور کامل انجام خواهد شد.

مدودوف در ادامه نوشت که این عملیات تا زمانی انجام خواهد شد که تمام نتایجی که رئیس جمهور روسیه در مورد آن صحبت کرد، «نه بیشتر و نه کمتر» به دست آید.

اتحادیه اروپا امروز شنبه دیمیتری مدودوف، میخائیل میشوستین، ولادیمیر کولوکولتسف و سرگئی ایوانف را به فهرست تحریم‌هایش اضافه کرد.

مدودوف همچنین با اشاره به اینکه تحریم ها ناشی از ناتوانی سیاسی در تغییر مسیر روسیه اعمال شده اند، نوشت: معتقدم که برای همه افراد باهوش این امر بدیهی است که تحریم ها یک افسانه و یک داستان است. من نسبت به این محدودیت های تبلیغاتی گسترده در مورد حقوق در خارج از کشور عمیقا بی تفاوت هستم. می توانم آن را دقیق تر بگویم، اما خودداری می کنم. من یک شهروند روسیه هستم و این گویای همه چیز است. خوب، تحریم ها به دلیل واضحی اتخاذ می شوند و آن به خاطر عجز سیاسی ناشی از ناتوانی در تغییر مسیر روسیه است.

نایب رئیس شورای امنیت روسیه همچنین نسبت به احتمال بازنگری نهایی روابط با کشورهایی که روسیه را تحریم کرده اند، هشدار داد و همچنین تاکید کرد که فدراسیون روسیه به طور متقابل به بلوکه کردن پول شهروندان و شرکت های روسی در خارج از این کشور با بلوکه کردن وجوه خارجی ها و شرکت های خارجی در روسیه پاسخ خواهد داد.

گفتنی است، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه صبح روز پنجشنبه گذشته دستور آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین را صادر کرد. این اتفاق پس از آن رخ داد که آمریکا و کشورهای غربی حاضر به ارائه تضمین‌های امنیتی به مسکو نشدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید