هشدار صریح ایران به اسرائیل/ به اقدامات خود ادامه دهد، پاسخی قدرتمندتر دریافت می کند

کدخبر: ۴۸۲۸۰۲
بامداد روز گذشته حداقل ۱۲ موشک بالستیک نقطه زن مکانی را در اربیل عراق هدف قرار دادند که توسط سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» استفاده می شد.
هشدار صریح ایران به اسرائیل/ به اقدامات خود ادامه دهد، پاسخی قدرتمندتر دریافت می کند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، روزنامه تهران تایمز در سر مقاله امروز خود به بررسی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مراکز جاسوسی رژیم صهیونیستی در اربیل عراق پرداخت.

تهران تایمز در ادامه نوشت که موشک‌ها بامداد یکشنبه به مراکز یاد شده اصابت و به مجموعه‌ای از ساختمان‌های در حال ساخت آسیب وارد کردند و بنابر گزارش‌ها تعدادی از عوامل این رژیم نیز در این حمله کشته شدند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که برخی از عوامل و افسران صهیونیست در این حمله کشته و زخمی شدند. این کانال خبری به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که این حمله که با بیش از ۱۰ موشک بالستیک نقطه زن انجام شد، موفق شده است یک مقر اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی در مجاورت اربیل را هدف قرار دهد. این منابع همچنین تایید کردند که این حمله منجر به تخریب مقر موساد در جاده مسیف در حومه اربیل شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت و گفت که این حمله یک «مرکز توطئه» رژیم صهیونیستی در شهر اربیل را هدف قرار داده است.

سپاه در بیانیه ای در این رابطه اعلام کرد: در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلام قبلی مبنی بر بی پاسخ نماندن جنایات و شرارت های این رژیم منحوس، مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست ها هدف موشک های پرقدرت و دقیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.

در ادامه بیانیه مذکور آمده است: بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می دهیم که تکرار هر شرارتی با پاسخ های خشن، قاطع و مخرب مواجه خواهد شد. همچنین به ملت بزرگ ایران این اطمینان را می دهیم که امنیت و آرامش میهن اسلامی خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است و آنها اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد.

عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از آن صورت گرفت که سپاه قول داد به رژیم صهیونیستی در مورد هدف قرار دادن دو سرهنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دمشق پاسخ دهد. روز دوشنبه هفته گذشته، رژیم صهیونیستی حومه دمشق را هدف قرار داد که این حمله منجر به شهادت دو افسر ارشد سپاه به نام های سرهنگ احسان کربلایی پور و سرهنگ مرتضی سعید نژاد شد.

حمله بامداد یکشنبه اما به نظر نمی رسد پاسخی به این حمله باشد. در بیانیه سپاه اشاره ای به حمله دمشق نشده است. رسانه های ایران نیز گفتند که این عملیات موشکی پاسخی به شیطنت های گزارش نشده صهیونیست ها است که از خاک عراق انجام شده بود.

یک منبع آگاه به خبرگزاری تسنیم در این باره گفت: برخی از جنایات اخیر رژیم صهیونیستی برضد ایران از خاک عراق صورت گرفته است و به همین دلیل سپاه تصمیم گرفت این رژیم را در همان خاک مجازات کند.

منبع مذکور همچنین هشدار داد که اگر رژیم صهیونیستی به اقدامات شیطانی خود برضد ایران ادامه دهد، پاسخی مشابه یا حتی قدرتمندتر دریافت خواهد کرد.

اخیراً اداره اطلاعات ایران در استان آذربایجان غربی از انهدام یک شبکه جاسوسی که برای رژیم صهیونیستی کار می کرد و عواملی را برای انجام عملیات خرابکارانه در ایران جذب می کرد، خبر داد.

این استان دارای مرزهای طولانی و نفوذپذیر با کردستان عراق است که در طول آن نیروهای امنیتی ایران مدت‌هاست با گروه‌های ضدانقلاب کُرد می‌جنگند.

این اداره می‌گوید طی یک ماه گذشته حملات مرگباری به «بزرگ‌ترین شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی در آذربایجان غربی» وارد شده است.

ایران در اردیبهشت ۱۴۰۰ از انهدام سه «شبکه جاسوسی» در همین استان خبر داده بود.

منبع تسنیم همچنین گفت که موشک‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، جلسه ای با حضور تعداد قابل توجهی از صهیونیست ها را هدف قرار دادند و با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد در پایگاه حضور داشتند، احتمال تلفات انسانی رژیم صهیونیستی «بسیار زیاد» است.

المیادین به نقل از منابع جداگانه نوشت که ایران کشته شدن ۴ افسر رژیم صهیونیستی از جمله یک افسر زن و مجروح شدن ۷ تن که ۴ تن از آنها در وضعیت وخیم هستند را تایید کرده است

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید