در تشریح جلسه کمیسیون امنیت ملی مطرح شد؛

رونمایی از ۱۰۰ دستاورد جدید هسته‌ای

کدخبر: ۴۸۶۷۹۵
اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: براساس توضیحات کمالوندی، سازمان انرژی اتمی آماده است به زودی از حدود ۱۰۰ دستاورد جدید در حوزه‌های انرژی، تحقیق و توسعه، سوخت و کاربرد پرتوها به ویژه در حوزه درمانی و سلامت، رونمایی کند
رونمایی از ۱۰۰ دستاورد جدید هسته‌ای

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سازمان انرژی اتمی آماده است به زودی از حدود ۱۰۰ دستاورد جدید در حوزه‌های انرژی و تحقیق و توسعه رونمایی کند.

محمود عباس‌زاده مشکینی درباره جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: این جلسه با حضور سخنگوی سازمان انرژی اتمی و یکی از اعضای فنی تیم مذاکره‌کننده هسته ای برگزار شد.

وی بیان کرد: آنان توضیحاتی از روند فنی مذاکرات و مسائل مرتبط با عملکرد سازمان انرژی اتمی در چارچوب مذاکرات وین به نمایندگان ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مذاکرات در چارچوب یک مسیر روشن برای جمهوری اسلامی ایران تاکنون انجام شده و خوشبختانه گزارشی که ارائه شد، نکات مثبتی داشت و قرار شد موارد ارائه شده توسط کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی بررسی شود.

نماینده مردم مشکین‌شهر در مجلس ادامه داد: بخشی از مذاکرات مرتبط با مسائل سیاسی است. شنبه هفته آینده موضوعات سیاسی مذاکرات طی جلسه‌ای با مذاکره‌کنندگان هسته‌ای و احتمالاً با حضور رئیس تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان بررسی خواهد شد.

عباس‌زاده مشکینی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز ملی فناوری هسته‌ای، در بخش دیگری از جلسه امروز، بهروز کمالوندی گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردهای جدید سازمان انرژی اتمی به ویژه یک سال اخیر در حوزه به‌کارگیری فناوری‌های نوین ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: براساس توضیحات کمالوندی، سازمان انرژی اتمی آماده است به زودی از حدود ۱۰۰ دستاورد جدید در حوزه‌های انرژی، تحقیق و توسعه، سوخت و کاربرد پرتوها به ویژه در حوزه درمانی و سلامت، رونمایی کند که کمترین کشوری توانسته به آن دست پیدا کند و این دستاوردها نیز به زودی به مردم ارائه خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید