پاسخ سخنگوی کرملین به اتهامات درخصوص بوچا علیه روسیه

کدخبر: ۴۸۷۲۶۶
اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین همچنین اتهاماتی که درخصوص بوچا و سایر مناطق در اوکراین علیه روسیه وارد شده است را رد کرد و گفت: وضعیت در اوکراین "صحنه سازی" شده و چیزی بیش از این نیست.
پاسخ سخنگوی کرملین به اتهامات درخصوص بوچا علیه روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی کرملین در مصاحبه‌ای اذعان کرد که روسیه «تلفات قابل‌توجهی» را متحمل شده است و آن را یک «تراژدی بزرگ» خواند.

در اقدامی نادر، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین این اظهارات را در مصاحبه با اسکای نیوز عنوان داشته است.

روسیه در مورد "تلفات نیروهای خود" اطلاعات زیادی ارائه نکرده است. اعداد و ارقام قبلی گزارش شده توسط مسکو، "به طرز قابل توجهی" کمتر از برآوردهای اوکراین و ناتو بوده است.

پسکوف در اظهارات خود عنوان داشت: روسیه از روی "حسن نیت" خود، نیروهایش را از چرنیهیف و کی‌یف خارج کرده است. روسیه نشان می‌دهد که آماده است تا شرایط راحتی را برای ادامه مذاکرات ایجاد کند.

این در حالیست که مقامات آمریکا و جان کربی، سخنگوی پنتاگون درخصوص خارج‌سازی نیروهای روسیه "خوشبین" نیستند و مدعی شده‌اند که "این یک خروج واقعی نیست، بلکه تجدید قواست".

سخنگوی کرملین همچنین اتهاماتی که درخصوص بوچا و سایر مناطق در اوکراین علیه روسیه وارد شده است را رد کرد و گفت: وضعیت در اوکراین "صحنه سازی" شده و چیزی بیش از این نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید