انهدام سلاح‌های آمریکایی در اوکراین توسط روسیه

کدخبر: ۴۹۳۷۳۸
اقتصادنیوز: وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در یک حمله موشکی، سلاح‌ها و تجهیزات نظامی آمریکایی که به اوکراین ارسال شده بود، منهدم شدند.
انهدام سلاح‌های آمریکایی در اوکراین توسط روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا،  "رویترز" اعلام کرد،  وزارت دفاع روسیه افزود که موشک‌های نقطه زن این کشور محموله‌های سلاح آمریکا و کشورهای غربی را در یک ایستگاه قطار در نزدیکی شهر سولدار نابود کرده‌اند. 

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که در حملات روز یکشنبه شش انبار تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای ارتش اوکراین در مناطق لوهانسک، دونتسک و خارکف نابود شده است در حالی که پدافند هوایی این کشور یک هواپیمای جنگی سوخو-۲۵ اوکراینی را سرنگون کرده است. 

 

 ارشدترین نماینده پارلمان روسیه روز گذشته آمریکا را به هماهنگی عملیات نظامی در اوکراین متهم کرد و گفت که واشنگتن بطور مستقیم در جنگ اوکراین درگیر است. 

ویاچسلاو ولودین، رئیس مجلس سفلی در دوما، روز شنبه در کانال تلگرام خود نوشت: اقدامات واشنگتن در اوکرین نشانگر دخالت مستقیم و اقدام نظامی این کشور علیه روسیه است. 

وی افزود:  «واشنگتن اساساً عملیات نظامی را هماهنگ و توسعه می‌دهد و از این طریق مستقیماً در اقدامات نظامی علیه کشور ما مشارکت دارد.» 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید