سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛

پاسخ روسیه به حملات تروریستی اوکراین موفق بود

کدخبر: ۵۲۶۶۶۱
اقتصادنیوز: کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت مسکو در پاسخ به حملات تروریستی اوکراین در انفجار پل کریمه توانست همه اهداف مورد نظر خود را در کی‌یف را مورد اصابت قرار دهد
پاسخ روسیه به حملات تروریستی اوکراین موفق بود

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «ایگور کوناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد به دستور ولادیمیر پوتین برای پاسخ به حملات تروریستی همه اهداف مورد نظر مسکو در خاک اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

واکنش تند «بایدن» به حملات تلافی جویانه روسیه علیه اوکراین

آناتولی گزارش داد، کوناشنکوف گفت روسیه در پاسخ به حملات تروریستی اوکراین در انفجار پل کریمه توانست همه اهداف مورد نظر خود را در خاک اوکراین مورد اصابت قرار دهد. روسیه در پاسخ به حملات اوکراین از موشک‌های دوربرد خود برای اصابت اهداف مورد نظر در اوکراین استفاده کرد.

پوتین روز دوشنبه گفت که اهدافی در اوکراین در واکنش به انفجار روز شنبه بر روی پل کرچ و دیگر حملات تروریستی که توسط اطلاعات اوکراین انجام شد، هدف قرار گرفتند.

در گزارش اخیر نیویورک تایمز آمده است که منابع اطلاعاتی آمریکا معتقد است انفجار مسکو که منجر به کشته شدن روزنامه‌نگار روسی شد، به دستور مستقیم مقامات اوکراین انجام شده است.

حملات موشکی روسیه به اوکراین از سوی مقامات ناتو و اتحادیه اروپا محکوم شد. اروپا همچنان می‌گوید حمایت خود را از کی‌یف ادامه خواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید