منابع روسی مدعی شدند؛

از 40 موشک و 20 پهپاد برای حمله به اوکراین استفاده شد!

کدخبر: ۵۲۶۸۵۱
اقتصادنیوز: منابع نظامی روسی از شلیک۴۰ موشک به سمت اوکراین خبر دادند و گفتند که همچنین ۲۰ فروند پهپاد ارسال کردیم.
از 40 موشک و 20 پهپاد برای حمله به اوکراین استفاده شد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، همچنین سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه امروز در مصاحبه با خبرگزاری نووستی اعلام کرد که "جهش یکدفعه" آمریکا به موضوع آمادگی برای گفتگو با مسکو به این دلیل است که همه تلاش‌های آن‌ها برای ایجاد یک ائتلاف ضد روسی با شکست مواجه شده است.

لاوروف: آمریکا از مدت ها قبل در جنگ اوکراین دخالت فعال دارد

ریابکوف در پاسخ به سئوالی درباره لزوم حفظ کانال ارتباطی بین آمریکا و روسیه به منظور جلوگیری از تکرار بحران کارائیب، گفت: «نمی توان اقتصاد ما را که با اطمینان در برابر ضربه مقاومت کرده، "پاره پاره کرد". تلاش‌ها برای تشکیل یک ائتلاف بین‌المللی ضدروسی که گسترده‌تر از پیوند مرسوم ایالات متحده و دست نشاندگان آن است، نیز شکست خورده است. در واقع، از همین جا، اظهارات ضدو نقیض مقامات واشنگتن نشأت گرفته، که نمی‌توانند تصمیم بگیرد که بالاخره آیا لازم است با مسکو گفتگو کنند یا در مواضع قبلی خود که از گفت و گوی مستقیم با مسکو تا زمانی که "رفتار خود را تغییر نداده"، ایستادگی کنند.»

خط و نشان «بایدن» برای روسیه

این دیپلمات یادآور شد که روابط مسکو و واشنگتن در حال حاضر در موقعیتی قابل مقایسه با دوران اوج جنگ سرد قرار دارد. وی افزود: در حالیکه ما از تماس با آن‌ها خودداری نمی‌کنیم. ما معتقدیم که همیشه حرف زدن بهتر از عدم صحبت است. البته این ارتباطات باید بر اساس احترام متقابل و در نظر گرفتن منافع ایجاد شود.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید