واکنش رهبر جنبش النهضه تونس به حمله تروریستی شاه‌چراغ

کدخبر: ۵۳۲۴۱۰
اقتصادنیوز: رهبر جنبش النهضه امروز با حضور در سفارت ایران در تونس با امضای دفتر یادبود شهدای حمله تروریستی شاه‌چراغ، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.
واکنش رهبر جنبش النهضه تونس به حمله تروریستی شاه‌چراغ

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، به مناسبت هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی شاه چراغ شیراز، مراسم امضای دفتر یادبودی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس برگزار شد.

نامه مهم امیر عبداللهیان به آنتونیو گوترش + متن کامل

در این مراسم جمعی از سفرا، دیپلمات‌های مقیم و روسای احزاب و شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی تونس با حضور در سفارت کشورمان ضمن ابراز همدردی با مردم، مسئولان و خانواده شهدا و مجروحین، این اقدام تروریستی را محکوم کردند.

در این مراسم راشد الغنوشی رهبر جنبش النهضه و رئیس پیشین پارلمان تونس با حضور در محل سفارت با امضای دفتر یادبود شهدای حمله تروریستی شاه‌چراغ، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

وی در مصاحبه با خبرنگاران، همدردی خود را  با مردم، رهبری و مسئولان جمهوری اسلامی اعلام و برای خانواده شهدا صبر و برای مجروحین این حادثه تلخ شفای عاجل مسالت کرد.

اقدام تروریستی داعش در حمله مسلحانه به شاهچراغ - حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) - در شهر شیراز که به شهادت ۱۵ نفر از جمله ۲ کودک و زخمی شدن ۱۹ نفر از زائران آن منجر شد، تاکنون با محکومیت سازمان ملل و شمار زیادی از کشورهای جهان مواجه شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید