امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب:

علت ناتوانی آمریکا در اقدام نظامی علیه ایران

کدخبر: ۵۳۳۹۶۳
اقتصادنیوز: امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه سخنان این روزهای سیاسیون آمریکایی‌ها اوج ریاکاری است، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن در این چهار دهه از هیچ اقدامی علیه ایران فروگذاری نکرد و تنها دست به اقدام نظامی نزد چون یا نمی‌توانست و یا از جوانان ما می‌ترسید.
علت ناتوانی آمریکا در اقدام نظامی علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام سید‌مجتبی میردامادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور اظهار داشت: آنچه که طی چند روز گذشته در کشور اتفاق افتاد خطر جدی بود و اگر تقوای مقام معظم رهبر و ایمان مردم نبود، امروز این شرایط را نداشتیم. رهبر معظم انقلاب در مقابل این تهاجم بزرگ و جنگ همه جانبه تشخیص دادند که چه کاری باید انجام داد و شرایط را به خوبی هدایت و مدیریت کردند تا دشمن شکست بخورد و همچون گذشته رسوا شود و تقوای رهبر معظم انقلاب و ایمان مردم، خطر جدی را از مملکت رفع کرد.

وی با تاکید بر اینکه سختی‌ها و مشکلاتی در کشور وجود دارد و مردم همچنان در سختی هستند، افزود: همه می‌دانیم ریشه بسیاری از این مشکلات در تدابیر گذشته است و از سویی نیز تحریم‌های ظالمانه دشمن مردم را در فشار قرار داده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به عشق مردم به انقلاب تصریح کرد: با این وجود زمانی که مردم احساس کردند دین و انقلاب‌شان در خطر است و با وجود همه نارضایتی‌هایی که وجود دارد، در قالب جمعیت‌های میلیونی که قابل تصور نبود نشان دادند که حاضر نیستند دین و انقلاب خود را با هیچ چیز معامله کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایمان و تقوا خریدنی نیست، متذکر شد: خداوند بزرگ حق است و مردم راه حق را به خوبی درک می‌کنند.

میردامادی گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند دشمن از پیشرفت ما می‌ترسند و به دنبال هستند که ما را متوقف کنند تا مقابل آنها دست دراز کنیم و آنها بتوانند منابع و ذخایر کشور را غارت کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درمورد اتفاقات اخیر گفت: اتفاقات اخیر کشور تنها یک اغتشاش ساده نبود بلکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب یک جنگ ترکیبی همه جانبه بود و همه دشمنان انقلاب اسلامی یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و همه گروهک‌ها و کشورهای اروپایی با همه امکانات به میدان آمدند و با استفاده از دستگاه‌های اطلاعاتی و رسانه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی تلاش کردند به ملت ضربه بزنند اما موفق نشدند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه سخنان این روزهای سیاسیون آمریکایی‌ها اوج ریاکاری است، گفت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند دشمن در این چهار دهه از هیچ اقدامی علیه ایران فروگذاری نکرد و تنها دست به اقدام نظامی نزد چون یا نمی‌توانست و یا از جوانان ما می‌ترسید.

میردامادی با بیان اینکه پیشرفت‌های ایران به خصوص موشک ماهواره‌بر قائم 100 که در دنیا پدیده بی‌نظیر بود، گفت: مهم چیزی بود که دشمن بدان اعتراف کرد و رژیم صهیونیستی گزارش داد که این موشک پیشرفت چشمگیر و نمایش قدرت است که آنان را بسیار نگران کرده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید