انتقاد دو نماینده مجلس آمریکا از بی‌عملی بایدن در مواجهه با ایران

کدخبر: ۵۳۵۴۷۹
​اقتصادنیوز: دو قانونگذار جمهوری‌خواه آمریکایی از سیاست رئیس‌جمهور کشورش در برابر ایران انتقاد کرده و گفته او در برابر ایران «ترس نگران‌کننده‌ای» نشان داده است.
انتقاد دو نماینده مجلس آمریکا از بی‌عملی بایدن در مواجهه با ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، دو قانونگذار کنگره آمریکا در نامه‌ای به دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور کشورشان وی را به ترس متهم کرده و خواسته‌اند واشنگتن حملات اخیر به نیروهای آمریکایی در عراق را پاسخ دهد.

«گای رشنتلر»، نماینده ایالت پنسیلوانیا و «مایکل والتز»، نماینده ایالت فلوریدا در نامه‌ای به وزیران دفاع و خارجه کشورشان از دولت آمریکا خواسته‌اند حمله ایران به منافع آمریکا در عراق را پاسخ دهد.

اشاره این دو قانونگذار به حمله موشکی ایران به منطقه کردستان عراق است که دوشنبه هفته جاری انجام شد.

رشنتلر در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفته است: «عدم پاسخ از سوی دولت بایدن جهت جلوگیری از این افراط‌گرایی خشن بر نیروهای نظامی ما، دیپلمات‌ها و شرکت‌های غیر‌دولتی‌مان در منطقه اثر منفی می‌گذارد. ما باید قاطعانه در کنارشریکانمان در منطقه باشیم و فوراً این حملات تروریستی را پاسخ دهیم.»

والتز در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفته است: «دولت بایدن ترس نگران‌کننده‌ای در برابر ایران نشان داده و امیدوار است که دادن امتیازهای بیشتر بتواند ایران را به برجامی که این کشور قصد رعایت آن را ندارد بازگرداند.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید