هرگز برای مرگ پدرم اشک نریختم/ روایت پسر بن لادن از مرگ پدرش

کدخبر: ۵۳۹۲۲۲
پسر اسامه بن لادن از آزمایش سلاح شیمیایی توسط گروه القاعده روی حیوانات اهلی و سرنوشت جسد پدرش سخن گفت.
هرگز برای مرگ پدرم اشک نریختم/ روایت پسر بن لادن از مرگ پدرش

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، عمر بن لادن ۴۱ساله در گفت‌وگویی با «سان» اعلام کرد، شاهد بوده است که چگونه گروه القاعده روی حیوانات اهلی از جمله سگی که متعلق به او بود، آزمایش سلاح شیمیایی انجام می‌داد.

او درباره ارتباطش با پدرش هم می‌گوید: دوره سخت و غیرقابل وصفی را پشت سر گذاشتم و فقط سعی می‌کنم این دوره را به فراموشی بسپارم.

این رسانه کلیپی از عمر بن لادن در حال کشیدن رشته کوه منتشر کرده و به نقل از او نوشته: نقاشی مورد علاقه‌ام کوه است، من پنج سال در افغانستان زندگی کردم و کوه به من احساس امنیت می‌دهد.

زینه همسر ۶۷ساله بن لادن پسر که «عمر» ششمین تجربه ازدواجش محسوب می‌شود، او را نیمه گمشده خود می‌نامد و در عین حال می‌گوید او از اضطراب شدید روحی رنج می‌برد و دچار حملات نگرانی و ترس می‌شود.

زینه که با عمر در شهر نورماندی فرانسه اقامت دارد در مورد رابطه عاطفی همسرش با اسامه بن لادن بازگو می‌کند: عمر در آن واحد هم اسامه بن لادن را دوست دارد و هم از او بدش می‌‌آید؛ او را دوست دارد چون پدرش است و از او به خاطر اقدامات و رفتارهایش بدش می‌‌آید.

خبرنگار سان با عمر در یک ویلا در قطر که او با همسرش در حال گذراندن تعطیلات کوتاه‌مدتی در آن هستند گفت‌وگو کرد.

عمر که تنها پنج ماه پیش از حملات ۱۱ سپتامبر از افغانستان خارج شده بود درباره مرگ پدرش می‌گوید: جسد برادرم خالد را از تصاویری که از حمله به شهر ابوت‌آباد منتشر شده بود، شناسایی کردم.

او در عین حال روایت رسمی آمریکا در مورد انداختن جسد پدرش به دریا را هم زیر سوال می‌برد: بهتر بود جسد پدرم را در محلی دفن و مکان آن را هم اعلام می‌کردند، آنها چنین فرصتی را از ما گرفتند، نمی‌دانم چه بر سر جسدش آوردند، می‌گویند آن را به داخل اقیانوس انداختند، اما من باور نمی‌کنم، فکر می‌کنم آنها جسدش را به آمریکا برده‌اند تا در معرض نمایش مردم دهند.

گفتنی است عمر فرزند چهارم اسامه بن لادن است که در مارس ۱۹۸۱ از اولین همسرش نجوی به دنیا آمده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید