اتمام حجت یک امام جمعه با اعتصاب کنندگان / بستن مغازه دست شماست اما باز کردن ...

کدخبر: ۵۴۰۴۶۳
اقتصادنیوز: براتی زاده امام جمعه بجنورد: افرادی که با بی‌حجابی به مقدسات ما توهین می‌کنند بدانند که ‌ما این وضع حجاب را برنمی‌تابیم و قطعاً اصلاح خواهد شد. این خواسته اکثریت امت حزب الله است.
اتمام حجت یک امام جمعه با اعتصاب کنندگان / بستن مغازه دست شماست اما باز کردن ...

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  سایت دیده بان ایران،  حجت الاسلام رضا براتی زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای اینکه جوانان ما را نسبت به ارزش‌های دینی بی تفاوت کنند، بیش از ۲ ماه است که جنگ ترکیبی تمام عیاری به راه انداخته اند.

سفیر ایران در انگلیس فراخوانده شد

امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: آنها در این جنگ از همه ابزارهای فرهنگی و رسانه‌ای بهره می‌گیرند و هدفی جز تغییر شناخت قشر جوان نسبت به ارزش‌های اسلامی ندارند.

وی افزود: در این جنگ همه تمرکز دشمن حمله به اذهان و باورها است تا مردم در محاسبات خود دچار اشتباه شوند و نفوذی‌ها را علیه نظام اسلامی همراهی کنند.

حجت الاسلام براتی زاده با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر برخی جوانان فریب خوردند، گفت: برخی افراد در فضای رسانه‌ای و مجازی فریب دشمن را خوردند به خیال اینکه اغتشاشگران اکثریت هستند و نظام اسلامی در آستانه سقوط است به میدان آمدند اما مردم مسلمان ایران صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

کنایه سفیر انگلیس به شعارنویسی‌ها بر روی دیوار سفارت + عکس

امام جمعه موقت بجنورد تصریح کرد: همچنین دانشجویان با بصیرت کشور به عنوان قشر آگاهی بخش جامعه صف خود را از دانشجو نماها جدا و اعلام کردند همچنان پای ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.

حجت الاسلام براتی زاده خاطرنشان کرد: دشمن وقتی از همراهی اقشار گوناگون در اغتشاشات ناامید شد به سراغ بازاریان رفت تا کسبه را به تعطیلی کسب و کار و اعتصاب تشویق کند.

وی اضافه کرد: گرچه برخی نفوذی‌ها سعی در ایجاد اختلال در بازار دارند اما نقشه شوم آنها برای فریب بازاریان نیز با شکست مواجه خواهد شد چون که این قشر همواره همراه نظام و انقلاب در تمامی صحنه‌های سرنوشت ساز بوده است.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: اعتصاب‌کنندگان بدانند با برخورد "سخت و قانونی" مواجه می‌شوند.

قاضی دیوان عالی کشور: اجرای حکم محسن شکاری، اولین قدم بود

وی افزود: نفوذی‌ها بدانند بستن مغازه با دست شماست اما باز کردن آن به دست خودتان نیست.

برخی از اغتشاش‌گران تصور می‌کردند رضا براتی‌زاده امروز در آئین نماز جمعه اظهار داشت: مردم ایران همواره به باورهای دینی، ایران اسلامی و اعتقادات خانوادگی مقید و باور دارند.

وی افزود: دشمنان در حال ایجاد تردید این باورها هستند و خانواده هدف اصلی جنگ ترکیبی ماه‌های اخیر است. از همه ابزارهای در اختیارشان هم استفاده می‌کنند.

خطیب موقت جمعه بجنورد گفت: دشمن در حال حمله به باورهای مردم است تا دچار تردید و اشتباه محاسباتی شوند‌. در جنگ رسانه و فضای مجازی تا حدود زیادی موفق شدند. بخشی از فرزندان ما دچار اشتباه محاسباتی شدند.

وزیر کشور: اگر فضای انقلابی و جهادی به تحکیم اعتقادات و باورها نینجامد ...

وی تصریح کرد: برخی از اغتشاش‌گران تصور می‌کردند اکثریت هستند، نظام در حال سرنگونی است و آن‌ها مرجع جامعه هستند؛ در حالی که همه این تصورات اشتباه بود مردم صف خود را جدا کردند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: مردم باز هم بصیرت خود را به نمایش گذاشتند و صف خودشان را جدا کردند و افراد قلیلی باقی مانده‌اند

وی افزود: با شناختی که از کسبه داریم قطعا در این‌ مسیر هم دشمن شکست می‌خورند و نفوذی‌ها بدانند بستن مغازه با دست شماست اما باز کردن آن به دست خودتان نیست و مسئولان هستند که در این باره تصمیم می‌گیرند.

امام جمعه موقت بجنورد گفت: آمادگی 100 درصد داریم تا از بازاریان حمایت و امنیت را تامین کنیم. مطالبات بازاریان هم شنیده شده و اتمام حجت انجام شده است.

براتی‌زاده با هشدار به دشمنان این ملت گفت: اجازه سوء‌استفاده و ایجاد دغدغه خاطر برای مردم را به هیچ‌کسی نمی‌دهیم.

علت مرگ «شادمان احمدی» چه بود؟ / آغاز تحقیقات قضایی

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها تصریح کرد: افرادی که با بی‌حجابی به مقدسات ما توهین می‌کنند بدانند که ‌ما این وضع حجاب را برنمی‌تابیم و قطعاً اصلاح خواهد شد. این خواسته اکثریت امت حزب الله است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: اکثریت هستند، نظام در حال سرنگونی است و آن‌ها مرجع جامعه هستند؛ در حالی که همه این تصورات اشتباه بود مردم صف خود را جدا کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید