اظهارات «پسکوف» درباره احتمال دیدار پوتین و بایدن

کدخبر: ۵۴۳۷۷۹
اقتصادنیوز: سخنگوی کرملین درباره اظهارات مطرح شده درخصوص احتمال دیدار میان «ولادیمیر پوتین» و «جو بایدن» گفت هیچ تماس اولیه در این زمینه وجود ندارد.
اظهارات «پسکوف» درباره احتمال دیدار پوتین و بایدن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه اعلام کرد که تماسی در خصوص دیدار روسای جمهور روسیه و آمریکا وجود ندارد.

اعتراف جنجالی «بلینکن» درباره خروج جنجالی آمریکا از افغانستان

اسپوتنیک گزارش داد، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه امروز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که محدودیت های وضع شده از سوی شرکت روسی گاز پروم پاسخی به سقف قیمت گاز از سوی غرب نیست، بلکه پاسخ به اقدامات کشورهای غیردوست است.

سخنگوی کرملین در خصوص اظهارات مطرح شده درباره احتمال دیدار میان «ولادیمیر پوتین» و «جو بایدن» گفت هیچ تماس اولیه در این زمینه وجود ندارد. وی تاکید کرد که به وضوح آمریکا سیاست تحریک آمیزی را در قبال مسئله اوکراین دنبال می کند.

پسکوف در بخش از نشست خبری امروز کرملین اشاره ای هم به موضوع طرح صلح ادعایی «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین داشت و گفت که روسیه اطلاعی در این باره ندارد. سخنگوی کرملین تاکید کرد که ما اظهارات زلنسکی در مورد حل و فصل مسالمت آمیز را شنیدیم، اما آنها بدون در نظر گرفتن واقعیت های فعلی عنوان شدند.

خطر درگیری مستقیم آمریکا و روسیه در اوکراین قوت گرفت

سخنگوی کرملین در ادامه افزود که پیشرفت قابل توجهی در دستیابی به هدف خلع سلاح در اوکراین بدست آمده است.

پیشتر کاخ سفید درباره تازه‌ترین تحولات اوکراین اعلام کرد: در حال حاضر هیچ مذاکره جدی با پوتین برای پایان دادن به جنگ در اوکراین وجود ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید