ما مقصرش هستیم

واکنش رسانه اصولگرا به درخواست یک چهره معروف برای تحصن در اماکن مذهبی

کدخبر: ۵۴۶۳۳۸
دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، اتفاقاتی در ذهن مردم و اعتقادات مردم رخ داده است که در ابتدا ما مقصرش هستیم.
واکنش رسانه اصولگرا به درخواست یک چهره معروف برای تحصن در اماکن مذهبی

به گزارش اقتصادنیوز، محمدرضا پویافر عضو هیات علمی دانشگاه پلیس به روزنامه فرهیختگان گفت:

در حال حاضر ما با انقطاع گفت‌وگو در بخش‌های مختلف مواجه هستیم و این مساله اختلال در نظام اجتماعی، نارضایتی مضاعف و خشم ایجاد می‌کند. 

دراین شرایط، با تحلیل‌های گمراه‌کننده از واقعیت روبه‌رو هستیم که نه‌تنها به ریشه‌های اجتماعی و عمیق ناآرامی‌ها نمی‌پردازند، بلکه در اشاره به عوامل و راهکارهای حل مساله به تاکید بیش از حد از تاثیر رسانه اکتفا می‌کنند.

 من دیروز در جلسه‌ای شنیدم که فردی از افراد شناخته‌شده و عضو یکی از شوراهای مهم کشور پیشنهاد داد که چون مردم ما مطالبه دارند و این جماعت معترض تعداد قلیلی هستند که چنین رفتاری را نشان می‌دهند، ما از مردم بخواهیم که به کف خیابان بیایند و در اماکن مقدسه بنشینند و تحصن کنند تا ببینند که مردم چه اندازه مطالبه اسلام و ارزش‌های اسلامی دارند.

جنجال لگد زدن به شکم نماینده باردار در مجلس/ خانم نماینده بیهوش شد/ فیلم

این روش و کردار براساس کدام فهم از جامعه اتفاق افتاده است؟ دوست داشته باشیم یا نداشته باشیم، اتفاقاتی در ذهن مردم و اعتقادات مردم رخ داده است که در ابتدا ما مقصرش هستیم. بررسی کنیم تقصیر ما در کجا بوده که آن را درست کنیم. من چگونه نتوانستم به این افراد که فرزندان ما بودند بیاموزم که فرهنگ جامعه و دینی موثر و درست از نظر ما چه است؟ من نتوانستم به فرزند خود منتقل کنم. در ابتدا به خود نیشتر بزنم و تجدیدنظری داشته باشم تا درنهایت بررسی کنم نتیجه تجدیدنظر من در اصلاح رویه چه خواهد شد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید