تنها کاری که پوتین باید انجام دهد خروج از اوکراین است

توصیه مهم آمریکا به پوتین!

کدخبر: ۵۵۶۰۱۳
اقتصادنیوز: هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در پی پیشروی های ارتش روسیه در اوکراین اعلام کرد که پیشروی در منطقه باخموت استان دونتسک اوکراین ارزش راهبردی ندارد.
توصیه مهم آمریکا به پوتین!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در واشنگتن افزود: آنها (ارتش روسیه) در روزهای اخیر دستاوردهایی در باخموت و اطراف آن داشته اند. این پیشرفت ها برای آنها ارزش راهبردی واقعی ندارد.

کربی در ارتباط گروه نظامی روسی واگنر نیز گفت: آنها از سربازان خود، عمدتاً مجرمان، به عنوان طعمه استفاده می کنند و ارسال این افراد به میدان نبرد مانند انداختن آنها در چرخ گوشت است. 9 هزار نفر در دو ماه و نیم کشته شده اند.

این مقام کاخ سفید در مورد ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه نیز گفت: "آنچه می تواند به جنگ پایان دهد بسیار ساده است. تنها کاری که پوتین باید انجام دهد این است که نیروهایش را از اوکراین خارج کند."

کربی در مورد اشیاء هوایی شناسایی شده در آسمان آمریکا گفت: در این موارد به هیچ آمریکایی آسیب نرسید. برای ساقط کردن آنها عذرخواهی نمی کنیم و با توجه به اطلاعات موجود بهترین تصمیم را می گیریم.

 
  •  
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید