آقای نماینده به سیم آخر زد/ دشمن، آن خودروسازی است که تابوت مرگ به مردم می‌فروشد

کدخبر: ۵۵۶۷۷۷
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آقای رئیس جمهور امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم
آقای نماینده به سیم آخر زد/ دشمن، آن خودروسازی است که تابوت مرگ به مردم می‌فروشد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، روح الله حضرت پور طلاتپه در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: ملت بزرگ ایران در طول ۴۴ سال گذشته شما با پوست و گوشت و استخوان هایتان از مرز و خاک ایران دفاع کرده اید و تاریخ را در مقابل این حماسه‌ها انگشت به دهان گذاشته اید، اما چه افسوس که در وانفسای این دوران تعیین کننده دشمن داخلی با نگاهی به ظاهر موجه در تاریکی غفلت وارد سنگرهای مان شد و ملت مقاوم ایران را آرام آرام نا امید ساخت.

تذکر یک نماینده مجلس به رئیسی: اجازه ندهید تیغ مجلس بیش از این تند شود/ به قانون عمل کنید!نماینده مردم ارومیه ادامه داد: دشمن داخلی کیست؟ دشمن داخلی همان مدیران عناصر و جریانات خائنی است که به دلایل مختلف از دلالی، باند بازی تا ناکارآمدی مسبب وضعیت امروز کشور هستند، دشمن داخلی آن عنصر افراطی نادانی است که با اظهارات خام و مخرب ملت ایران را عصبانی و نسبت به آینده نا امید می‌سازد. دشمن همان جریانی است که با برچسب زنی به شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و دهن کجی به قانون اساسی کشور دلسوزان نظام را گوشه نشین می‌کند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: دشمن خودرو سازی است به اسم خودرو تابوت مرگ به مردم می‌فروشد و همان سیستمی است که به بهانه حمایت از تولید ملی، خون ملت را در شیشه کرده است، بی کیفیت‌ترین خودرو را با قرعه کشی و منت، با قیمت‌های کلان به مردم می‌دهد. دشمن آن جریانی است که آینده کشور را به معجزه گره زده است و آن گروهی است که شیفته تحریم و انزوا و مناقشات بین المللی است.

وی بیان کرد: ملت عزیز ایران آخرین باری که از این تریبون با شما سخن گفتم و در خصوص وضعیت بحرانی کشور و ضعف کابینه نابلد هشدار دادم ارزش پول ملی دو برابر امروز بود و کورسوی امید برای برون رفت از این بحران‌ها روشن‌تر و در دسترس‌تر دیده می‌شد، اما امروز به سبب بی توجهی و ناکارآمدی مجموعه مدیرانی که خود را ناجی محرومان می‌دانستند اعتبار و اعتماد ملت به توان کشور برای برون رفت از وضعیت فعلی را خدشه دار کرده است.

حضرت پور تاکید کرد: آقای رئیس جمهور امروز باید واقعا دلواپس معیشت و متاسفانه حتی یک وعده غذای این ملت بزرگ باشیم تورم طوری در این کشور یکه تازی می‌کند که کار از شکاف و دره و گسل طبقاتی گذشته و کمر صاحبان اصلی این انقلاب یعنی مستضعفان، کارگران و حتی کارمندان را خم کرده است، بازنشستگان را چه بگویم که بسیار شرمنده آن‌ها هستیم.

این نماینده مجلس بیان کرد: در حالی که خط فقر در این کشور ۱۸ میلیون تومان اعلام شده و اکنون در بیان نرخ تورم عاجز هستند دولت برای افزایش حقوق کارگران، کارمندان و بازنشستگان که کمتر از ۱۰ میلیون تومان درآمد دارند ناز می‌کند و منت افزایش ۲۰ درصدی حقوق را بر سر ملت می‌گذارد، مگر نه اینکه این انقلاب آمد که حق مظلوم را از ظالم، حق کارگر را از سرمایه دار و حق ملت از مدیران ناکارآمد بگیرد؟ مگر نه اینکه این ملت به آقای رئیسی اعتماد کرد تا درگیری مردم با رانت‌ها و دلالان خودرو پایان یابد مگر نه اینکه قرار بود افزایش قیمت‌ها با افزایش هر روزه نرخ ارز پایان یابد و آرامش و آسایش به زندگی مردم بر گردد و درمار روزگار ابر بدهکاران و رانت خواران درآید.

وی اظهار داشت: ملت آگاه ایران من نه آقا زاده بلکه فرزند شهید یک روستا زاده ام که به پشتوانه اعتماد مردم با فرهنگ ارومیه اینجا هستم تا از حقوق عامه و قانونی شما دفاع کنم جالب اینکه برخی دفاع از حق مردم توسط نماینده مجلس را نامشروع جلوه داده و می‌خواهند نمایندگان تسلیم و سکوت اختیار کنند ملتی که پشت دیوارهای اینترنت محدود از کاسب و کار و فعالیت‌های خود چشم بسته اند آنگاه می‌بینند که خانواده و فرزندان مدافعان محدودیت و صیانت در پس شرکت‌های آمریکایی و کانادایی فروشنده فیلترشکن شده و از وضعیت کشور برای خودشان کیسه دوخته اند.

حضرت پور افزود: ملتی که صبورانه کمتر می‌خورند و کمتر می‌پوشند آنگاه اظهارات نسنجیده و صد من یک غاز برخی خواصی افراطی که خوشی زیر دلشان زده بر قلب و پشتشان فرو می‌رود و تنها مأمن و پناهشان رهبری است که هوشمندانه همه گروه ها، تفکرات و اقشار انقلاب را در آغوش می‌گیرد و پدرانه با صدور فرمانی ارزشمند بر ضرورت اتحاد ملی تاکید می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حال ایران، ایران همه گروه‌ها تفکرها و اقوام و اقلیت‌ها است، ایران عزیز سرزمین غنی است که نباید از نخبگان، جوانان امیدوار سرشار از سازند خالی شود، ایران متعلق به همه است و کسی نمی‌تواند شهروند ایرانی را به واسطه عقاید و دیدگاه هایش به مهاجرت مجبور کند. ایران در رگ هایش خون هزاران شهید، حاج قاسم و باکری را در خود جا داده و کسی اجازه ندارد دختران و پسران ایرانی که ثمره ۴۴ سال انقلاب هستند را از آینده این کشور نا امید کند من به فردای ایران، ایرانی آباد، پیشرفته و سرافراز ایمان دارم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید