حمله مجددا روزنامه رئیسی علیه مولوی عبدالحمید: او به نظام تهمت‌های سخیف می زند

کدخبر: ۵۵۹۲۸۹
اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت در مطلبی به مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی حمله کرد.
حمله مجددا روزنامه رئیسی علیه مولوی عبدالحمید: او به نظام تهمت‌های سخیف می زند

به گزارش اقتصادنیوز  این روزنامه نوشت» عبدالحمید اسماعیل‌زهی امام جمعه بخشی از اهل سنت شهر زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه گذشته ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان در برخی مدارس را به حاکمیت منتسب کرد و مدعی شد این اتفاق می‌تواند به معنای سرکوب معترضان باشد.اسماعیل‌زهی گفته است: «بسیاری بر این نظر هستند که شاید همین به واقعیت نزدیک است که این مسمومیت‌ها، نوعی سرکوب اعتراضات است. همین دختران در مدارس اعتراض کردند و حالا اگر جریانی این مسمومیت دختران را دنبال می‌کند و آنها که اطلاع دارند هم جلویشان را نمی‌گیرند، به خاطر اعتراضات است.»

این تهمت سخیف و توهین‌آمیز در حالی است که ماجرای اغتشاشات ماه‌هاست تمام شده است اما اسماعیل‌زهی همچنان از سرکوب معترضان سخن می‌گوید. امام جمعه زاهدان که هر بار با ادعاهای خود سخنان ضدایرانی انگلیسی‌ها و سعودی‌ها را تکرار می‌کند درحالی این سخنان را گفته است که وی تا پیش از ماجرای آشوب‌ها، مخاطبانش را به دوری از شایعات و لزوم تحقیق در مورد آنها سفارش می‌کرد و آنها را از سخن گفتن بدون تحقیق و تأمل بازمی‌داشت.

گفتنی است پیش از این «عبدالمجید مرادزهی» مشاور و از نزدیکان عبدالحمید به اتهام ارتباط با بیگانگان علیه نظام توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید