در انتخابات آینده رقابت هم دو جناحی، هم درون جناحی است/ دشمنان برای نجات خود به کشف حجاب متوسل شده اند

کدخبر: ۵۶۶۴۶۴
احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز معتقد است که رقابت انتخابات این دوره، هم دو جناحی، و هم درون جناحی است.
در انتخابات آینده رقابت هم دو جناحی، هم درون جناحی است/ دشمنان برای نجات خود به کشف حجاب متوسل شده اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، مهم‌ترین نکات این گفتگو را در ادامه می‌خوانید:

  • آقا درباره کشف حجاب با صراحت اعلام کردند که «حرام شرعی و سیاسی است». مقام معظم رهبری همچنین اشاره کردند، افرادی که این کار را کردند، اگر بدانند چه سیاست مکارانه و شیطانی پشت پرده هست، هیچ وقت دست به این کار شنیع نمی‌زنند.

  • آشوب‌های اخیر سال 1401 این مطلب را به وضوح نشان داد. دشمنان رها نمی‌کنند و دلیل آن روشن است، چون آمریکا و اروپا رو به فروپاشی جدی هستند و ضعف فراوانی آنها را گرفته است.

  • عربستان به معضل یمن گرفتار شد؛ می‌خواست سه روزه معضل یمن را حل کند اما هشت سال طول کشید و علی‌رغم ائتلاف با آمریکا، اروپا و اسرائیل، ضربه‌های سنگینی خورد.

  • امروزه اقتدارجمهوری اسلامی در خاورمیانه به نمایش گذاشته شده است. چه چیزی می‌تواند به اقتدار جمهوری اسلامی ضربه بزند؟ دشمنان به چیزی به نام کشف حجاب متوسل شده اند تا شاید بتوانند نجات پیدا کنند و بتوانند اهداف شیطانی و پلید خود را در این مسیر به نمایش بگذارند.

  • عربستان در سوریه، عراق، لبنان و فسلطین شکست خورد و درون خود نیز گرفتار معضلاتی است. عربستان و کشورهای خلیج فارس به این نتیجه رسیدند که باید زلف‌شان را به زلف جمهوری اسلامی گره بزنند. 

  • آمر به معروف می‌تواند با منطق کار خود را انجام دهد و هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد. این‌ها دست و پا زدن است و این نوع کارها کارهای عاقلانه و صحیحی نخواهد بود.

  • انتخابات باید سالم باشد. بی‌تردید به دنبال انتخاباتی که مشکلاتی از نظر سلامت پیدا کند، رسانه‌های بیگانه سوء استفاده می‌کنند؛ مثل جریان انقلاب مخملی «جین شارپ» که گفت، «تقلب در انتخابات، رمز اردوکشی خیابانی برای تغییر نظام است». 

  • نکته دوم، امنیت مسأله است. ما شاهدیم در دنیا وقتی انتخاباتی برگزار می‌شود، اختلافات درون تشکیلاتی آن کشور موجب می‌شود تا صندوق‌های رأی با معضلاتی روبرو شوند، یا ربوده می‌شوند، یا آتش زده می‌شوند یا مسائل دیگر به دنبال دارد. 

  • مسأله دیگر اینکه انتخابات باید رقابتی باشد. با وضعیتی که از نظر سیاسی در داخل کشور مشاهده می‌کنیم، معمولاً در گذشته رقابت بین دو جناح بود. در این دوره پیش‌بینی من این است که رقابت هم دو جناحی، و هم درون جناحی است. 

  • درباره مشارکت مردم، چند مطلب به عنوان واقعیت باید گفته شود. اول اینکه عده زیادی از مردم ایران، به نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتماد کامل دارند و حتی افرادی که تفکر ملی دارند هم به وطن و کشورشان معتقد هستند. .

  • راهبرد حل این مشکل آن است که به شعار امسال یعنی «مهار تورم و رشد تولید ملی» در چند ماه آینده با قدرت عمل شود. اگر دولت بتواند تورم را در سطح نازلۀ داخل کشور با شیوه‌ها و سیاست‌های مختلف مهار کند، اعتمادِ ضربه خورده برمی‌گردد. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید