واکنش روسیه به وجود بدل پوتین

کدخبر: ۵۶۹۴۴۵
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به شایعات درباره وجود شخصیت بدل و وضعیت سلامتی «ولادیمیر پوتین» واکنش داد.
واکنش روسیه به وجود بدل پوتین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  عصرایران، دیمتیری پسکوف، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به شایعات درباره وجود شخصیت بدل و وضعیت سلامتی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه واکنش داد و گفت که پوتین فعال بوده و هست و هرگز در هیچ پناهگاهی مخفی نشده است.

ریزش دسته جمعی قیمت‌ها در بازار خودرو

به گزارش اسپوتنیک، «دیمتیری پسکوف»، سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه به شایعات درباره وجود شخصیت بدل و وضعیت سلامتی «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه واکنش داد و گفت که پوتین فعال بوده و هست و هرگز در هیچ پناهگاهی مخفی نشده است.

پسکوف سخنگوی مطبوعاتی کرملین گفت: اظهارات مربوط به بدل دوقلوی پوتین دروغ است، رئیس جمهور فعال بوده و هست، او هرگز در هیچ پناهگاه یا جای دیگری مخفی نشده است.

پسکوف افزود: سلامتی پوتین طوری است که دلتان می‌خواهد آن را برای خودتان آرزو کنید.

سخنگوی کرملین خاطرنشان کرد: شنیده‌ایم که پوتین بدل‌های زیادی دارد که به جایش کار می‌کنند و خودش در پناهگاه نشسته است. یک دروغ دیگر. شما رئیس جمهور ما را می‌بینید. او در واقع بسیار فعال بوده و هست. کسانی که از نزدیک با او کار می‌کنند، به سختی می‌توانند همپای او فعالیت کنند. به انرژی او فقط می‌شود حسادت کرد. بخاطر سلامتی او، خدا را خدا شکر و این سلامتی را برای خودمان هم آرزو می‌کنیم. او در هیچ پناهگاهی ننشسته است و برخی شایعات در این ارتباط دروغ است.

او افزود که مردم در حال حاضر در دنیایی زندگی می‌کنند که اطلاعات آن بسیار سریع منتشر می‌شود و اگر به گفته او درباره آن خبرهایی که درباره «رئیستان، رئیس جمهور» در حال دست به دست شدن است، به موقع اظهار نظر نکنید، دیگران می‌توانند نظرهای دیگری را بیان خواهند کرد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه همچنین درباره تحولات بین‌المللی اعلام کرد که ناتو ابزار صلح نیست، بلکه ابزار جنگ است، همیشه به مرزهای روسیه نزدیک بوده است. سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که ادعای اینکه روسیه بدون هیچ علت عملیات نظامی ویژه را در اوکراین آغاز کرده است، دروغی وحشتناک است.

پسکوف یادآور شد که لهستان گرفتار روسیه هراسی شده و از روسیه متنفر است. سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه در عین حال، گفته‌ها مبنی بر اینکه تحریم‌های غرب علیه روسیه کارساز بوده است و اقتصاد روسیه در حال فروپاشی است، را کذب دانست.

شایعات درباره سلامتی ولادیمیر پوتین در حالی مطرح شده که سه روز پیش از این، رئیس‌جمهور روسیه در سخنانی گفته بود که مردم مناطق الحاق شده به این کشور، سال‌ها در انتظار رهایی بودند. «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که مردم در جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک و نیز مناطق زاپروژیا و خرسون سال‌ها برای رسیدن به حق الحاق به روسیه جنگیده‌اند.

رئیس‌جمهور روسیه گفت: مردم در سرزمین‌های جدید، سال‌های زیادی برای این حق جنگیده‌اند. پوتین همچنین ادامه داد: این مردم سال‌هاست که در شرایط کاملاً متفاوت از بعد حکومت منطقه‌ای و شهری زندگی کرده‌اند که همانند شرایط روسیه نیست.

همه‌پرسی برای پیوستن چهار منطقه خرسون، زاپروژیا، لوهانسک و دونتسک مهرماه گذشته برگزار شد و پس از رأی موافق اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌کنندگان در این همه‌پرسی، مناطق مذکور درخواست رسمی خود را برای پیوستن به روسیه ارائه کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید