اعتراف عجیب اوکراین درباره واشنگتن/ آمریکا هزینه کمک های نظامی را از ما می گیرد!

کدخبر: ۵۶۹۹۹۵
وزیر دفاع اوکراین اذعان کرد گفت: ما شرکایی داریم که به ما کمک کردند و سپس گفتند: نمی‌توانیم خدمات بیشتری به شما ارائه دهیم، زیرا منابع مالی برای تأمین آن وجود ندارد و هر چیزی را که بخواهید می‌توانید خریداری کنید.
اعتراف عجیب اوکراین درباره واشنگتن/ آمریکا هزینه کمک های نظامی را از ما می گیرد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، از روسیا الیوم، وزیر دفاع اوکراین اذعان کرد که آمریکا هزینه کمک‌های نظامی به کشورش را حساب می‌کند.

بر اساس این گزارش، «آلکسی رزنیکوف» در مصاحبه با روزنامه RBK-Ukraine چاپ اوکراین با اشاره به این موضوع افزود: آمریکا همچنان بازیگر اصلی در موضوع ارائه کمک‌های نظامی به اوکراین است. با این تفاوت که واشنگتن بسیار عمل‌گرا است و تمام هزینه‌ها را با ما حساب می‌کند، هر چند این مسئله‌ای طبیعی و همیشگی است.

درس عبرت از جنگ اوکراین/ بزرگترین چالش آمریکا چیست؟

برجام به بن بست رسید؟ /مسکو از احیای توافق هسته ای ایران ناامید شد

وی ادامه داد: ما شرکایی داریم که به ما کمک کردند و سپس گفتند: نمی‌توانیم خدمات بیشتری به شما ارائه دهیم، زیرا منابع مالی برای تأمین آن وجود ندارد و هر چیزی را که بخواهید می‌توانید خریداری کنید.

وزیر دفاع اوکراین معتقد است که به همین دلیل موضوع ارسال هواپیما به کی یف هنوز حل نشده است و به گفته وی، زمانی حل و فصل خواهد شد که شرکای غربی همه چیز را محاسبه کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید