پاسخ مشاور لاریجانی به ادعای ابراهیم رئیسی/ مستندی دارید، منتشر کنید

کدخبر: ۵۸۱۶۷۰
مشاور علی لاریجانی گفت: آقای لاریجانی این نظر را نداشت که اگر تأیید صلاحیت هم می شد، در انتخابات شکست می خورد. احساس این بود که خالص سازان از کاندیداتوری آقای لاریجانی خیلی نگران شدند و حذفش کردند.
پاسخ مشاور لاریجانی به ادعای ابراهیم رئیسی/ مستندی دارید، منتشر کنید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نامه نیوز، سید ابراهیم رئیسی سه شنبه شب همزمان با دومین سالروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در گفت‌وگویی تلویزیون حاضر شد و به یکسری نقدهای منتقدان دولتش پاسخ داد. از جمله مباحثی که رئیسی مطرح کرد این بود که گفت «حتی با هدف افزایش بیشتر مشارکت در انتخابات تلاش کردم برخی افرادی که صلاحیت‌شان تایید نشده بود، تایید شوند، البته خود آنها گفتند که نتایج سنجش‌ها و ارزیابی‌ها این است که اگر ما هم تایید شویم، باز هم مشخص است برنده انتخابات کیست، اما حضور آنان ممکن بود به افزایش مشارکت مردم کمک کند و لذا خود آقایان شاهد بودند که از طریق شورای نگهبان این مسئله را دنبال کردم.»

منصور حقیقت پور، درباره تلاش سیدابراهیم رئیسی برای تأیید علی لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: من هیچ خبری از این قضیه نداریم، حتی اخباری داریم خلاف این را نشان می دهد. اگر آقای رئیسی مستنداتی دارد که از عدم تأیید صلاحیت آقای دکتر علی لاریجانی رنجیده شده و ورود کرده تا کمک کند آقای لاریجانی تأییدصلاحیت شود، خیلی ممنون و خوشحال می شویم که اگر نامه نگاری کردند، جلسه گذاشتند یا به کسی توصیه کردند برای تنویر افکارعمومی اعلام و منتشر کنند چون اگر آقای رئیسی این اقدامات را انجام داده، قطعا اقدامات شایسته و پسندیده بوده است.

وی افزود: امیدواریم آقای رئیسی مستنداتش را درباره تلاش برای تأیید نامزدهای ردصلاحیت شده بدهد شاید ما اشتباه شدیم. در واقع ما چیزی درباره اینکه آقای رئیسی در دفاع از ردصلاحیت شدها مشخصا درباره تأیید آقای لاریجانی ورود کرده باشد ندیدم و نشنیدیم. حداقل خودشان این موضوع را در انتخابات می گفتند که برای تأیید صلاحیت کدام نامزد تلاش انجام داد.

مشاور علی لاریجانی درباره شانس پیروزی لاریجانی در انتخابات اظهار کرد: می گذاشتند تا آقای لاریجانی وارد عرصه انتخابات شود و نتیجه آرا مشخص می کرد چه کسی پیروز می شود و چه کسی شکست می خورد.

وی در پاسخ به این سئوال که «آیا آقای لاریجانی معتقد بود اگر هم تأیید صلاحیت می شد باز هم آقای رئیسی رأی می آورد؟» یادآور شد: اولا آقایانی که در انتخابات ریاست جمهوری 1400 تأییدصلاحیت نشدند خدا را شکر حاضر هستند و خود آنها می توانند درباره این مسئله صحبت کنند.

حقیقت پور گفت: آقای لاریجانی این نظر را نداشت که اگر تأیید صلاحیت هم می شد، در انتخابات شکست می خورد. احساس این بود که خالص سازان از کاندیداتوری آقای لاریجانی خیلی نگران شدند و حذفش کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید