تیپ متفاوت سردار رادان در سفر به روسیه+عکس

کدخبر: ۵۸۲۷۶۵
فرمانده کل انتظامی ایران روز سه‌شنبه وارد مسکو شد.
تیپ متفاوت سردار رادان در سفر به روسیه+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز سه‌شنبه در رأس هیأتی با هدف توسعه همکاری‌های امنیتی و انتظامی دوجانبه با فدراسیون روسیه وارد مسکو شد.

فرمانده فراجا در جریان این سفر علاوه بر ملاقات با مسئولان انتظامی کشور روسیه و مذاکره برای توسعه همکاری‌های پلیسی، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه پلیسی در زمینه مبارزه با تروریسم، قاچاق انسان، مواد مخدر و همکاری علمی پژوهشی پلیسی امضاء خواهد کرد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ورود به روسیه اظهار کرد: این سفر سرآغاز بسیار خوبی در زمینه اتحاد همکاری‌های فی‌مابین جمهوری اسلامی ایران و روسیه است.

دستور وزارت دفاع روسیه به گروه واگنرها/ تسلیحات خود را تحویل بدهید

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران و پلیس تجربه‌های فراوانی در اموری چون مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با تروریست، قاچاق‌های سازمان یافته و همچنین کنترل انواع جرم‌های مختلف را دارد که جمهوری روسیه هم این تجربیات را دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: به همین دلیل دو طرف تمایل دارند تجربیات خود را در اختیار همدیگر بگذارند از آموزش‌های هم بهره ببرند و به سمت استفاده از تجهیزات مشترک پیش بروند.

رادان اضافه کرد: قرار است در ذیل تفاهم‌نامه‌ای که با وزارت کشور ایران شده بود فی مابین ایران و روسیه تفاهم نامه مشترکی امضا شود تا موضوعات مختلف بین روابط دو پلیس گسترش یابد.

5873852

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید