امام جمعه رشت:

کشف حجاب در کشور ما جرم است/ دشمن برای ضربه زدن به نظام هرکاری می کند!

کدخبر: ۵۸۳۲۵۱
اقتصادنیوز: امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان همه توان خود را به میدان آوردند تا کار انقلاب را تمام کنند، گفت: ملت ایران بار دیگر در صحنه حاضر شد و دشمنان را مایوس کرد؛ البته با پدیده شوم کشف حجاب که نتیجه جنگ رسانه ای دشمنان است مواجه هستیم که به زودی مدیریت خواهد شد.
کشف حجاب در کشور ما جرم است/ دشمن برای ضربه زدن به نظام هرکاری می کند!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز جمعه رشت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، اظهار کرد: مسئولان شهید بهشتی را الگوی خدمتگزاری و عدالت گستری قرار دهند و برای گره گشایی از کار مردم دریغ نکنند.

سورپرایز نظامی نروژ برای کشورهای اروپایی

وی اقدام کشور سوئد در صدور مجوز برای آتش زدن قرآن را نابخردانه و سخیف دانست و افزود: این اقدام آزادی بیان نیست، بلکه تلاش دشمنان برای اسلام هراسی و اسلام ستیزی را نشان می دهد؛ مسلمانان در جای جای دنیا به این اقدام اهانت آمیز واکنش خوبی داشتند و حتی برخی از سران کشورها به غیر منطقی بودن این کار اشاره کردند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آتش زنندگان قرآن در واقع خود را آتش زده اند، خاطرنشان کرد: قرآن بیش از ۱۴۰۰ سال است که در دنیا تحول ایجاد و قلوب ملت ها را تسخیر کرده است و لذا آتش زدن و هتک حرمت قلوب آزادگان جهان را بیشتر متوجه قرآن کرده و دردی از دشمنان دوا نمی کند.

امام جمعه رشت انقلاب اسلامی را برخاسته از آموزه های دینی و قرآنی دانست و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار است و لذا دشمنان نمی توانند این واقعیت را قبول کنند و برای ضربه زدن به نظام ما هر کاری می کنند.

وی ملت ایران پشتیبان انقلاب و نظام و کشور و رهبر خود دانست و بیان کرد: اگرچه با ریزش هایی مواجه بودیم، اما رویش های انقلاب روز به روز بیشتر می شود و گواهی بر این ادعا مراسم تشییع پیکر شهداست.

فلاحتی با بیان اینکه آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ما ریشه در قرآن دارد، اضافه کرد: امروز مرزهای عقیدتی جمهوری اسلامی در حال گسترش است و بسیاری از کشورهای منطقه و جهان طرفدار ما هستند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن ملت از آموزه های دینی و انقلابی، گفت: دشمنان همواره با نمادها و ارزش های اسلامی دشمنی می کنند و از آغازین روزهای انقلاب شاهد این دشمنی ها بودیم؛ در جریان اغتشاشات اخیر نیز به زنان محجبه حمله کردند، زیرا حجاب ارزشی اسلامی است؛ البته برخی از تحلیلگران سیاسی و اجتماعی نابخرد، این دشمنی ها را مطالبه مردمی خواندند که جای تعجب دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دشمنان همه توان خود را به میدان آوردند تا کار انقلاب را تمام کنند، افزود: ملت ایران بار دیگر در صحنه حاضر شد و دشمنان را مایوس کرد؛ البته با پدیده شوم کشف حجاب که نتیجه جنگ رسانه ای دشمنان است مواجه هستیم که به زودی مدیریت خواهد شد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برخورد با جریانات برنامه ریزی شده کشف حجاب را در دستور کار دارد، گفت: کشف حجاب در کشور ما جرم است، کسی که حجاب ندارد، هم حکم خدا را نادیده گرفته و هم بی قانونی کرده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید