برکناری مسئولی که راهپیمایی ۲۲ بهمن را شرط رتبه‌بندی معلمان کرد

کدخبر: ۵۵۴۵۸۹
انتشار نامه یکی از مناطق آموزش و پرورش استان‌ها درباره امتیاز شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن برای رتبه‌بندی معلمان با واکنش‌های بسیاری همراه شد، آموزش و پرورش از برکناری رئیس این منطقه خبر داد.
برکناری مسئولی که راهپیمایی ۲۲ بهمن را شرط رتبه‌بندی معلمان کرد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری‌آنلاین در روزهای اخیر نامه‌ای از سوی یکی از ادارات مناطق آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی منتشر شد که بر ضرورت حضور فرهنگیان در راهپیمایی ۲۲بهمن و احتساب امتیاز آن در رتبه‌بندی و ارزشیابی فرهنگیان تاکید داشت.

منتظر خبرهای مهم از سوی رئیس جمهور باشید

برکناری مسئولی که راهپیمایی ۲۲ بهمن را شرط رتبه‌بندی معلمان کرد

 

این موضوع با انتقادات و واکنش‌های بسیاری در فضای مجازی روبه رو شد.

هم‌اکنون آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه‌ای درباره نامه صادر شده از برکناری رئیس آموزش و پرورش منطقه مربوطه خبر داده است.

در این اطلاعیه آمده است: ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به اطلاع می رساند نقش ممتاز، تاریخی و بی‌بدیل معلمان در تمامی عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و دینی مخصوصاً در شکل‌گیری، پیروزی و مسیر چهل و چهار ساله انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

تقدیم هزاران دانش آموز و فرهنگی شهید، حضور فعال و خودجوش فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس، حضور پرشور و مستمر در راهپیمایی‌ها، دلدادگی این قشر در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع)، مراسمات اعتکاف دانش آموزی و فرهنگی، همگی گوشه‌ای و گواه این ادعا بر پیشتازی مجموعه آموزش و پرورش در صیانت و انتقال ارزشهای دینی و انقلابی است.

معلمان ایران اسلامی با سابقه‌ درخشان و تاریخی خود در پاسداری از باورها و ارزش‌های دینی و انقلابی، همچنان در خط مقدم این انقلاب شکوهمند بوده و هستند؛ آنچه که امروز در این مسیر یادگرفته‌ایم از همت و اراده معلمان بوده و بار دیگر شاهد حماسه آفرینی فرهنگیان و دانش‌آموزان در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران خواهیم بود.

فلذا این حماسه آفرینی، نیاز به ارزشیابی و ملاک برای رتبه بندی نبوده و نگارش چنین نامه و درخواستی سطحی، ناشی از عدم شناخت درست مسأله، عدم رعایت قوانین اداری در این زمینه و خدشه‌دار کردن ارزش‌ها و مبانی انقلاب و بی‌احترامی به شأن معلمان منطقه انزل است.

ضمناً به اطلاع فرهنگیان منطقه انزل می‌رساند جایگزین رئیس اداره مشخص و به زودی معرفی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید