سردار تنگسیری روایت کرد؛

هشدار جدی ایران به ناو آمریکایی/ موشک باران‌تان می کنیم

کدخبر: ۵۸۴۵۹۲
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه توقیف نفتکش انگلیسی ابعاد پنهانی دارد، گفت: زمانی که در این عملیات ناو آمریکایی قصد ورود به آب‌های ما را داشت‌، به آنها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی سیبل موشک‌های ما خواهید شد.
هشدار جدی ایران به ناو آمریکایی/ موشک باران‌تان می کنیم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم از بندرعباس، ‌آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ‌کننده و معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه‌، سردار سرتیپ پاسدار سعید فرجیان‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه و جمعی دیگر از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی سپاه‌ در بندر‌عباس برگزار شد.

روند اقتدارافزایی نیروی دریایی سپاه در پهنه دریا

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در آیین تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده و معاون روابط عمومی و تبلیغات نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه ضمن احترام و تکریم مقام و جایگاه شهدا و خانواده های آنان گفت: به خانواده شهداء این قول را میدهیم که در مقابل دشمن تا لحظه آخر بایستیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه  با اشاره به روند اقتدارافزایی نیروی دریایی در پهنه دریا برابر دشمنان ایران به عملیات توقیف نفتکش انگلیسی اشاره کرد و اظهار داشت: در این عملیات‌ها عنایت خداوند است که حکمرانی می‌کند و اگر غیر از این باشد در صحنه نبرد نتیجه نمی‌گیریم‌؛ توقیف نفتکش انگلیسی ابعاد پنهانی دارد که هنوز به آن  پرداخته نشده است.یکی اینکه در این عملیات فرماندهان سطح یک  ما در صف اول  مقابله و تقابل با دشمن حضور داشتند.

وی افزود: زمانی که در این عملیات  ناو آمریکایی قصد ورود به  آب‌های ما را داشت‌، به آنها اعلام کردیم اگر یک وجب به سمت ما بیایی  سیبل موشک‌های ما خواهید شد و پس از این هشدار ناو امریکایی به سرعت عقب نشینی کرد.

دریادار تنگسیری در ادامه خاطرنشان کرد: شک نداشته باشید  اگر این نفتکش ( انگلیسی)  با  10 تا اسکورت  هم آمده بود محال بود بتواند از دستان ما فرار کند. ما  مقابل شهدا قسم  یاد کردیم ؛ شهدا همرزم ما بودند  و نخواهیم گذاشت خون این‌ شهدای والامقام به هدر برود.

دریادار تنگسیری در پایان رزمندگان نیروی دریایی سپاه را صاحبان مدال افتخار از فرماندهی معظم کل قوا به عنوان « دلاوران از جان گذشته » توصیف و با اشاره به  جایگاه روابط عمومی در سازمان خاطر نشان کرد :  اعتقاد دارم روابط عمومی زبان گویای یک مجموعه است ؛هر چند حماسه امام حسین(علیه السلام)  در روز عاشورا رقم خورد؛ اما آنچه آن را زنده نگه داشت، خطبه های امام سجاد (علیه السلام) و حضرت زینب(سلام الله علیها) بود.

رشادت‌های دریادلان نیروی دریایی سپاه

سردار سعید فرجیان‌زاده معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه  در این آیین اظهار داشت: ‌خدای بزرگ را شاکر و سپاسگزارم که این توفیق را داد تا در جمع دریادلان و رزمندگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اجتماع باشکوه حضور پیدا کنم. به همه شهدای انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم.

وی  با تعظیم به مقام شامخ شهدای والا‌مقام نیروی دریایی سپاه و تقدیر از خانواده شهید علیرضا حوت‌گنج آبادی  که در این مراسم حضور داشتند، افزود:  از خداوند متعال استعانت می‌جوییم  ما را در راه این شهدای عزیز که عزت و سرافرازی ما مرهون آنهاست ثابت قدم بدارد.

سردار فرجیان‌زاده با اشاره به رشادت‌های دریادلان نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: امروز بحمدالله  رزمندگان نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماموریت‌های بزرگی را با افتخار سپری کردند و در برابر دشمنان انقلاب اسلامی درخشیدند و بارها با اقدامات نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قلب رهبری عزیز  شاد شده و بحمدالله  همه دوستداران انقلاب اسلامی به این نیرو افتخار می‌کنند‌.

وی با  اشاره به آمادگی‌ها و توان رزم نیروی دریایی سپاه گفت: الحاق‌هایی که در سنوات اخیر انجام  گرفت‌، بسیار امیدبخش و افتخارآفرین است و همه مردم ما به شما عزیزان در این خطه بسیار حساس کشور افتخار  می‌کنند و خدا را شکر می‌کنیم که فرمانده دلاور‌، شجاع و ‌مقتدر نیروی دریایی هم از افتخارات کشور و هم یکی از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب هستند‌.

معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه  در ادامه با اشاره به نقش مهم و معنویت‌افزای نمایندگی ولی فقیه  اظهار داشت: نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با دو ماموریت مهم و کلان یعنی ماموریت هدایت و صیانت به نقش آفرینی و اجرای ماموریت‌های خطیر خود در این نهاد مقدس و انقلابی می‌پردازد‌.

سردار فرجیان‌زاده خاطرنشان کرد:  بحمدالله سیر تعالی و تکامل نمایندگی ولی فقیه در 40 سال گذشته یک سیر توام با موفقیت و بالندگی بوده‌ و امروز هم  با تدبیر و تدوین سند تحول نمایندگی توانسته مرحله دیگر‌ی از رشد و خدمت خود را به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام بدهد‌.

وی با تشریح ابعاد گوناگون سند تحول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تصریح کرد : یکی از مهم‌ترین دارایی‌ها و سرمایه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی معنویت و عمل انقلابی است که مجموعه نمایندگی با تمام توان در پی صیانت و ارتقا بخشی به آن است.

دستان نیروی دریایی سپاه پر است

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی  کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این آیین با بر شمردن جایگاه و منزلت این نیرو گفت: پاسداران نیروی دریایی سپاه فرمان فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی ) را به سرعت عملیاتی کردند و بدون کوچک‌ترین دغدغه با  تمام رنج‌ها و سختی هایی که داشتند ، اوامر معظم له و ماموریت های محوله را به بهترین شکل ممکن انجام دادند.

وی افزود: نیروی دریایی سپاه از ارکان و پایه های اصلی اقتدار دفاعی و منزلت اجتماعی این نهاد مردمی و انقلابی در ابعاد ایجابی و رسانه‌ای است و فرمانده مقتدر و محبوب آن ( دریادار تنگسیری ) با تسلط، اشراف ، حلم ،حوصله‌ ، درایت و  نگاه تیزبینانه‌ و راهبردی که دارند توانسته است با مجاهدت های هوشمندانه و شجاعانه دیگر فرماندهان و رزمندگان همکار و همراه خود ، دشمن را در منطقه ماموریتی نیرو مایوس و ناامید کند.

سردار شریف خاطرنشان کرد: بحمدالله نیروی دریایی سپاه در سال‌های اخیر چه در الحاق‌ها ، چه در رزمایش‌ها ،چه در ابتکارات و خلاقیت‌ها، چه در اشراف اطلاعاتی و اقدامات میدانی  و نیز عرصه های مردم یاری و خدمات اجتماعی به مردم سواحل و جزایرخلیج فارس همواره مایه عزت،منزلت و سربلندی نظام اسلامی و ملت عظیم الشان ایران بوده است.

سخنگوی سپاه با بیان اینکه دشمن اقتدار و صلابت دریادلان نیروی دریایی سپاه را در مواجهه با خود در آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز بارها تجربه کرده است تصریح کرد: شناورهای دشمن وقتی برای عبور از تنگه هرمز و خلیج فارس طبق قوانین بین‌المللی بایستی با شما حرف بزنند و باید پاسخگو باشند و شما از موضع  اقتدار آنها را مورد سوال و پاسخ قرار می‌دهید، نمی داند پاسخ شما را چگونه بدهد، زیرا می‌دانند که دستتان پر است.

وی مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی را تابلوی راهنمای پاسداران انقلاب توصیف و با تاکید بر اینکه این نهاد بطور بالقوه حاج قاسم‌های فراوانی دارد، تاکید کرد:  هوشمندی سردار فرمانده مقتدر نیروی دریایی سپاه  و شجاعت  همرزمان و همکاران عزیز ایشان در پیگیری و اجرای ماموریت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تامین امنیت پایدار در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس و تنگه هرمز و دفع  هرگونه تهدید و ایجاد مزاحمت در مسیر تردد شناورها در این منطقه و صیانت از منافع و منابع ملت شریف ایران محصول درس‌هایی است که این نیرو در مکتب ولایت فقیه و تحت تعالیم مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا آموخته است و دلالت بر این حقیقت دارد که سپاه مهد تربیت و پرورش مجاهدانی چون حاج قاسم سلیمانی برای دفاع از امنیت و آرامش ملت ایران است.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات ‌دریادار دوم پاسدار غلامی‌نیا‌، ‌ناوسالار یکم پاسدار عبدالعظیم بهرامی به عنوان معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در ندسا معرفی شد.

‌ناوسالار دوم پاسدار احسان موذن  نیز با حکم مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا به عنوان سرپرست معاونت روابط عمومی و تبلیغات نیروی دریایی سپاه معرفی شد‌.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید