واکنش آذری جهرمی به خبر پیشنهاد لاریجانی

کدخبر: ۵۸۸۲۱۹
محمدجواد آذری جهرمی به خبر منتشر شده مبنی بر دعوت علی لاریجانی از وی برای انتخابات مجلس واکنش نشان داد.
واکنش آذری جهرمی به خبر پیشنهاد لاریجانی

به گزاش اقتصادنیوز به نقل از اعتمادآنلاین، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت دوازدهم در کانال تلگرامی خود نوشت: «تکلیفی بر خودم برای شرکت در انتخابات مجلس حس نکرده و نمی‌کنم».

اشاره آذری جهرمی به مطلبی است که روز دوشنبه در کانال تلگرامی دنیای اقتصاد منتشر شده است. در این مطلب با عنوان «صدای پای علی لاریجانی برای انتخابات مجلس؟» نوشته شده است:«رصد تحرکات اخیر علی لاریجانی و نزدیکانش نشان می‌دهد احتمال ارائه لیست انتخاباتی ازسوی او جدی‌تر شده است. خبرهای رسیده حاکی از آن است که او به آذری‌جهرمی پیشنهاد حضور در انتخابات مجلس را داده است. در همین حال بسیاری بیانیه اخیر علی لاریجانی را در محکومیت قرآن‌سوزی و حمایت از پیشنهاد سیدحسن نصرالله در اخراج سفرای سوئد از کشورهای اسلامی را دلیلی بر فعال شدن مجدد او در فضای سیاسی کشور قلمداد می‌کنند.همزمان با این اخبار، گزارش‌های رسیده دیگر به «دنیای اقتصاد» از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند. از سوی دیگر فعالیت محمدباقر قالیباف و نزدیکانش برای انتخابات مجلس نیز قوت گرفته است».

آذری جهرمی در واکنش به این مطلب قید کرده است: «در مورد این خبر در فقره‌ی بنده صحت ندارد و آقای دکتر لاریجانی چنین پیشنهادی به بنده نداده‌اند.»

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید