افشای پشت‌پرده لفاظی‌های رئیس موساد علیه ایران توسط لیبرمن

کدخبر: ۵۹۸۱۸۲
اقتصادنیوز: آویگدور لیبرمن وزیر جنگ و امنیت پیشین اسرائیل به افشای پشت‌پرده لفاظی‌های رئیس موساد علیه ایران پرداخت.
 افشای پشت‌پرده لفاظی‌های رئیس موساد علیه ایران توسط لیبرمن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، لیبرمن در مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم اسرائیل گفت: هیچ موضع روشنی در رابطه با آنچه که دولت می‌تواند در مقابل حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله و جنبش حماس در نوار غزه انجام دهد، وجود ندارد.

وی افزود: دیوید بارنیا رئیس موساد ناگهان درباره حملات در ایران صحبت کرد و یوآو گالانت وزیر جنگ گزارش داد که فرودگاهی (در لبنان) در ۲۰ کیلومتری المطله در حال ساخت است، همه این لفاظی‌ها برای جبران کم کاری، عدم درک و نبود هدف است.

وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی اضافه کرد: همه می‌دانند که ارتش (رژیم) اسرائیل به سیاست تهاجمی خود در سوریه ادامه می‌دهد، اما هیچ پاسخی از سوی کابینه درباره این حملات و موضع روشنی در مورد اینکه در مقابل نصرالله و حماس در نوار غزه چه خواهند کرد، وجود ندارد.

لیبرمن همچنین گفت: بنیامین نتانیاهو می‌ترسد و تمایلی به بازگشت به ترورهای هدفمند و توقف جریان کمک‌های مالی به حماس در نوار غزه ندارد.

وی افزود: دولت در بن بست و کم کاری است بنابراین تمام این صحبت‌ها در مورد سوریه و ایران برای ایجاد کمی تعادل است.

رئیس حزب «اسرائیل خانه ما است» در پایان گفت: نتانیاهو با امنیت (رژیم) اسرائیل دلالی خواهد کرد.

رئیس موساد پیش تر مدعی شده بود که در سال جاری با همکاری دوستان اسرائیلی، ۲۷ حمله ایران به یهودیان و اسرائیلی‌ها در سراسر جهان خنثی شده است.

بارنیا همچنین مدعی شده بود: ایران هزینه سنگینی برای هدف قرار دادن هر یهودی و هر اسرائیلی پرداخت خواهد کرد و پاسخ ما در مرکز تهران خواهد بود و بزرگترین شخصیتی که چنین دستوری را بدهد، هدف قرار می‌دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید